چه کسی هفتاد و یکمین شهردار رشت خواهد شد؟

رقابت احمدی و مهدوی برای شهرداری رشت/ تعویض دقیقه نودی حامیان علوی

از یک سو شنیده هایی از استعفای سید امیرحسین علوی از کاندیداتوری به گوش می رسد و از سوی دیگر گفته می شود رقابت احمدی و مهدوی برای شهرداری رشت جدی تر از سایر گزینه ها خواهد بود. باید دید با تعویض دقیقه نودی حامیان علوی چه کسی هفتاد و یکمین شهردار رشت خواهد بود؟

اختصاصی حرف تازه – از یک سو شنیده هایی از استعفای سید امیرحسین علوی از کاندیداتوری به گوش می رسد و از سوی دیگر گفته می شود رقابت احمدی و مهدوی برای شهرداری رشت جدی تر از سایر گزینه ها خواهد بود. باید دید با تعویض دقیقه نودی حامیان علوی چه کسی هفتاد و یکمین شهردار رشت خواهد شد؟

پس از برکناری ناصر حاج محمدی از شهرداری رشت، بلاتکلیفی در این شهر حاکم شد و غیبت های یکی از طیف های شورا بار دیگر زمزمه های انحلال را تقویت کرد.
اما ظاهرا سرانجام این اختلافات به نقطه پایانی رسیده است و سید امیرحسین علوی و یارانش تا ساعتی دیگر در جلسه امروز شورا حاضر خواهند شد و بدین ترتیب هفتاد و یکمین شهردار رشت انتخاب می شود.
شنیده ها از راهروهای شورای شهر رشت حاکی از آن است طیف حامی علوی، آماده انصراف این گزینه و معرفی سید عیسی مهدوی است. اتفاقی که به تعبیر برخی فعالین اجتماعی تعویضی تاکتیکی در دقیقه نود است.
باید دید آیا این تعویض دقیقه نودی حامیان علوی، نتیجه را نیز تغییر خواهد داد یا آن که تنها به دلیل جلوگیری از شکست این عضو شورا در پروسه انتخاب شهردار بوده است. باید اندکی صبر کرد تا با فرارسیدن زمان برگزاری جلسه، به بسیاری از سوالات پاسخ داده شود.
در سوابق سید محمد احمدی عناوینی چون معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار گیلان و فرماندار شهرستان های رشت، لاهیجان و رودبار به چشم می خورد.
در سوابق عیسی مهدوی نیز عناوینی چون فرماندار رشت، فرماندار تالش، شهردار لوشان، شهردار رودبار، معاون دفتر فنی گیلان، مدیرکل روستایی و عشایری استانداری گیلان و دبیر شورای ترافیک گیلان دیده می شود.
نقطه اشتراک جالب در سوابق هر دو کاندیدا فرمانداری رشت در سالهای اخیر است.
اخبار تکمیلی در این خصوص تا ساعتی دیگر منتشر خواهد شد.
در پایان تحریریه حرف تازه امیدوار است روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری، این بار در شمارش شهرداران تاریخ رشت دقیق عمل نماید و فرد منتخب را به عنوان هفتاد و یکمین شهردار معرفی کند.
رقابت احمدی و مهدوی برای شهرداری رشت

رقابت احمدی و مهدوی برای شهرداری رشت