امیر حسین علوی :

رفع مشکل بیمه کارکنان در دستور کار قرار گیرد

تی تی خبر (حرف تازه) : رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی رشت تاکید کرد: اقدام سریع برای رفع مشکل بیمه کارکنان در یک نامه ای به صورت محکم به شهردار ارسال شود تا در این زمینه اقدامات درستی انجام شود. امیر حسین علوی در صحن علنی شورای اسلامی رشت با اشاره به مشکل […]

تی تی خبر (حرف تازه) : رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی رشت تاکید کرد: اقدام سریع برای رفع مشکل بیمه کارکنان در یک نامه ای به صورت محکم به شهردار ارسال شود تا در این زمینه اقدامات درستی انجام شود.

امیر حسین علوی در صحن علنی شورای اسلامی رشت با اشاره به مشکل بیمه پرسنل شهرداری رشت ،اظهار داشت :این را به شهردار و مدیران شهرداری رشت تذکر می هم

وی با بیان اینکه بیمه پرسنل در تمام سازمانها ،مناطق دچار مشکل است گفت: پرسنل ما اکثر جوان هستند و فقدان بیمه مشکلاتی برای آنها ایجاد کرده است.
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی رشت تاکید کرد: اقدام سریع برای رفع این مشکل در یک نامه ای به صورت محکم به شهردار ارسال شود تا در این زمینه اقدامات درستی انجام شود.
علوی با بیان اینکه یکسری نگهبان و بازرس توسط شهرداری جذب شدند افزود: این افراد چهار ماه حقوق دریافت نکرده اند وشنیده می شود برخی از مدیران شهرداری این بازرسان را علیه برخی از اعضای شورا تحریک می کنند و این را به مدیران شهرداری تذکر می دهم که مراقب رفتارهای خود باشند که خدای نکرده برای خود چالش ایجاد نکنند.
وی افزود: در مورد چارت تفضیلی شهرداری، هر چه زودتر برای توضیح به شورا دعوت شوند تا گزارشی به شورا داده شود
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی رشت تاکید کرد: تفریغ بودجه که اساسا نشان دهنده انحراف بودجه است چند سال است به شورا ارائه نمی شود و باید شهرداری را هر چه سریعتر مکلف کنیم تا این گزارشات را برای شورا بیاورند .
علوی با بیان اینکه شورا باید در روند اجرای کارها نظارت دقیق و درست را داشته باشد گفت: در مورد پروزه پیاده راه از به توضیحات رئیس کمیسیون عمران تشکر می کنم که ایشان ورود کردند تا تفحص و بررسی انجام شود باید برای رفع مشکلات پروژه ورود کرد ماهم آمادگی داریم در کنار مهندس رجبی در نظارت بر اجرای کار دقت بیشتری داشته باشیم.
عصرصادق