به شهردار یک فرصت داده شد تا کار کند نه اینکه درگیر مسائل دیگر باشد

رضا نوری هریس: آقای علوی با کاهش حقوق پرسنل در مجموعه شهرداری رشت تنش به وجود نیاورید

رضا نوری هریس در نطق امروز خود در سی و ششمین جلسه شورای شهر رشت تاکید کرد: آقای علوی با کاهش حقوق پرسنل در مجموعه شهرداری رشت تنش به وجود نیاورید.

اختصاصی حرف تازه ، رضا نوری هریس رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر رشت، در نطق امروز خود در سی و ششمین جلسه شورا، بار دیگر به انتقاد از عملکرد سید امیرحسین علوی شهردار رشت پرداخت و گفت: به شهردار رشت یک فرصت داده شد تا کار کند نه اینکه درگیر مسائل دیگر باشد.

نوری هریس با تاکید بر ضرورت عمل به شعارها خاطر نشان کرد: امروز در شهرداری رشت نه تخصص محوری می بینیم و نه شایسته سالاری! افراد با تخصص های غیرمرتبط در حوزه های مختلف منصوب شده اند.

عضو شورای شهر رشت با انتقاد از تاریکی برخی معابر از جمله بلوار خرمشهر تصریح کرد: ای کاش آقای شهردار به عنوان یک شهروند در آنجا قدم بزنند و خودشان وضعیت روشنایی را ببینند.

وی همچنین وضعیت نامناسب المان ها و میادین شهر را برازنده نام رشت ندانست و عنوان کرد: خروجی تصمیمات مدیران ما چیزی است که اکنون می بینیم و هیچ جا المان مناسبی کار نشده است.

رضا نوری هریس عملکرد شهرداری در بحث آسفالت معابر را نمایشی دانست و گفت: امروز میدان گیل هستند و فردا در چهار راه گلسار. گویا قرار است در شهر بپیچد که شهرداری دارد کار می کند. هدف رفع مشکل آسفالت نیست. الان کدام منطقه برای سال ۱۴۰۱ براورد انجام داده و پیمانکار گرفته است؟

رئیس کمیسیون عمران با تاکید بر اینکه برنامه زمانبندی خدمات الکترونیک باید از سوی شهردار اعلام شود گفت: ۲۳ سال از عمر شورا می گذرد و همچنان خدمات دستی ارائه می دهیم!

رضا نوری هریس همچنین با بیان اینکه مردم در زمینه اطلاع رسانی به حساب نمی آیند تصریح کرد: اطرافیان آقای شهردار به تعریف و تمجید از ایشان می پردازند اما بهتر است در شهر قدم بزنید تا ایرادها را ببینید.

وی بار دیگر به مشکل پارکینگ مراکز خرید اشاره کرد و گفت: نامه زدیم که این مراکز شناسایی شوند و اقدامات لازم صورت بگیرد اما تاکنون هیچ کاری صورت نگرفته است.

نوری هریس با بیان اینکه به شهردار فرصت داده شد کار کند نه اینکه دنبال مسائل دیگر باشد در بخش دیگری از سخنانش گفت: بچه های شهرداری انگیزه کار کردن ندارند. از پرسنل شرکتی تا قراردادی و رسمی هرکس به نحوی حقوقش کم شده است. آقای علوی با کاهش حقوق پرسنل در مجموعه شهرداری تنش به وجود نیاورید.