رضا رسولی: شهردار رشت در خصوص فشارها شفاف با مردم صحبت کند

نایب رئیس شورای شهر رشت گفت: بنده اطلاع دارم که فشارهای بسیاری به روی شهردار رشت وجود دارد. روزی گفتیم که اگر لازم شد در خصوص فشارها به‌صورت شفاف سخن می‌گوییم و اگر فشارها بیشتر شد نیاز است که ایشان در همین خانه مردم که از آن به عنوان شهردار رشت مشروعیت گرفته‌اند، با مردم به‌صورت شفاف سخن بگویند.

حرف تازه – رضا رسولی، عضو شورای شهر رشت در یکصد و دومین جلسه شورای شهر رشت، بیان داشت: بر اساس آمار و ارقام ارائه ‌شده توسط شهردارى ۴۵۰۰ تن آسفالت تولید و در نقاط مختلف شهر رشت اجرا شده که معادل نه ماه بوده است. البته این تنها بخش کوچکی از وظایف ما مقابل شهروندان است.

رسولی ضمن تشکر از شهردارى، اذعان داشت: تلاش همه ما بر این است که بتوانیم به مردم شهر رشت خدمت‌رسانی کنیم.
وی ادامه داد: بنده اطلاع دارم که فشارهای بسیاری به روی شهردار رشت وجود دارد. روزی گفتیم که اگر لازم شد در خصوص فشارها به‌صورت شفاف سخن می‌گوییم و اگر فشارها بیشتر شد نیاز است که ایشان در همین خانه مردم که از آن به عنوان شهردار رشت مشروعیت گرفته‌اند، با مردم به‌صورت شفاف سخن بگویند.
نائب رئیس شورای اسلامی شهر رشت همچنین با تبریک حضور نام دو گیلانی در جمع برترین‌های کنکور تأکید کرد: متأسفانه از جمع ۴۰ نفر برتر کنکور نام ۲۰ نفر از تهران وجود دارد که این نشاندهنده تفاوت معنادارى در امکانات آموزشى بین پایتخت و سایر نقاط ایران است. باید این موضوع در خصوص تبعیض موجود بررسی شود.
رسولی با اشاره به حضور نیروهای بازنشسته در بدنه شهرداری رشت در قالب نیروهای شرکتی، بیان داشت: این افراد با توجه به اینکه جزو بازنشستگان محسوب می‌شوند، نباید حق بیمه از آنان کسر شود.
در نهایت وى آیین باستانى نوروزبل، آغاز سال جدید در تقویم قوم کاسپیان را تبریک گفته و تاکید نمود همه ى اقوام با احترام به آداب و رسوم ذیل پرچم ایران اسلامى زندگى مى کنیم.