رضا رسولی حمایت از کاندیداهای مجلس را در رشت تکذیب کرد

حرف تازه : در پی انتشار اخباری غیر موثق در گروه های انتخاباتی تلگرامی، رضا رسولی در گفتگو با حرف تازه هرگونه حمایت از کاندیداهای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی را تکذیب کرد. عضو شورای شهر رشت با تاکید بر تعامل بین شورانشینان و نمایندگان مجلس شورای اسلامی افزود: به عنوان یک عضو شورا معتقدم باید […]

حرف تازه : در پی انتشار اخباری غیر موثق در گروه های انتخاباتی تلگرامی، رضا رسولی در گفتگو با حرف تازه هرگونه حمایت از کاندیداهای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی را تکذیب کرد.

عضو شورای شهر رشت با تاکید بر تعامل بین شورانشینان و نمایندگان مجلس شورای اسلامی افزود: به عنوان یک عضو شورا معتقدم باید از تمامی ظرفیت ها در راستای منافع مردم شهر رشت بهره برد و به همین دلیل با نمایندگان رشت هم ارتباط سازنده ای دارم اما این به معنای حمایت از نماینده یا کاندیدایی خاص نیست.

رسولی با اشاره به اینکه قطعا نمی توان ظرفیت های موجود در نمایندگان و بسیاری از کاندیداها را کتمان کرد ادامه داد: حمایت از کاندیداها می تواند شائبه هایی را در ذهن شهروندان ایجاد کند به همین دلیل قصد حمایت از هیچ کاندیدایی را ندارم.

رییس کمیسیون حمل و نقل و ترفیک شورای شهر رشت در پایان همه اقشار مردم شهید پرور رشت را به حضور پرشور در انتخابات هفتم اسفند دعوت کرد و گفت: یقین بدانید بعد از این انتخابات هم تعامل سازنده با نمایندگان منتخب را فارغ از تمام مرز بندی های جناحی وظیفه خود می دانم و به آن عمل خواهم کرد.