در پی حواشی اخیر شورا؛

رضا رسولی، شورا نشینان را به چالش دعوت کرد

تی تی خبر (حرف تازه) : در پی اتفاقات هفته های اخیر و تقابل شدید در شورای اسلامی شهر رشت، روز گذشته جلسه شورا درغیاب تعدادی از اعضا در فضایی کاملا آرام برگزار شد. در حالیکه برخی رسانه های استان از مخالفت های همیشگی تعدادی از اعضا با مجموعه شهرداری می نوشتند و برخی دیگر […]

تی تی خبر (حرف تازه) : در پی اتفاقات هفته های اخیر و تقابل شدید در شورای اسلامی شهر رشت، روز گذشته جلسه شورا درغیاب تعدادی از اعضا در فضایی کاملا آرام برگزار شد.

در حالیکه برخی رسانه های استان از مخالفت های همیشگی تعدادی از اعضا با مجموعه شهرداری می نوشتند و برخی دیگر نسبت به دودستگی شدید ایجاد شده در شورا و تقابل ها و نطق های تکراری و هیاهوی ایجاد شده ابراز نارضایتی می کردند روز گذشته در صحن شورا، رییس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک با دعوت اعضای شورا به یک چالش تلاش کرد تا نقطه عطفی در عملکرد شورای چهارم ایجاد کند.

رضا رسولی با بیان اینکه قانون برای ما حقی قائل شده است تا در هرجلسه ۱۰ دقیقه پیرامون مباحث روز صحبت کنیم اعضای شورا را به چالش دعوت کرد و افزود : هر هفته یکی از اعضای شورا در مورد یکی از مباحث روز چند دقیقه ای صحبت کنند تا مردم فکر نکنند اینجا فقط جنگ و دعوا است.

حال باید منتظر بمانیم و ببینیم واکنش افراد “حاضر” و “غایب” شورا به این دعوت چگونه خواهد بود. آیا تغییر در روند هفته های گذشته حاصل می گردد و یا باز هم نطق های هفتگی به جای پرداختن به مباحث روز به همان صحبت های حاشیه ساز اختصاص داده می شود.

امیدواریم روندی که به نظر می رسید از روز گذشته در شورا آغاز شده است در ادامه راه شورای چهارم نیز ادامه یابد و تمامی منتخبین مردم در فضایی آرام و به دور از هیاهو با مباحثه و تبادل نظر سعی در اتخاذ بهترین تصمیم ها در خصوص مشکلات و مسائل شهر رشت داشته باشند.