ماجرای جلسه شبانه چه بود ؟

رضا جمشیدی؛ یا نماینده یا شهردار !

حرف تازه : شب گذشته خبری بر روی خروجی تعدادی از پایگاه های خبری استان قرار گرفت مبنی بر اینکه سه تن از اعضای شورای شهر رشت با دکتر رضا جمشیدی جلسه ای داشته اند و در مورد شهردار شدن ایشان رایزنی کرده اند. این در حالیست که بر اساس پیگیری های خبرنگار ما، دکتر […]

حرف تازه : شب گذشته خبری بر روی خروجی تعدادی از پایگاه های خبری استان قرار گرفت مبنی بر اینکه سه تن از اعضای شورای شهر رشت با دکتر رضا جمشیدی جلسه ای داشته اند و در مورد شهردار شدن ایشان رایزنی کرده اند.

این در حالیست که بر اساس پیگیری های خبرنگار ما، دکتر جمشیدی روز گذشته جهت پیگیری موضوع تایید صلاحیت خود در پایتخت حضور داشته است و از سوی دیگر گروه های تلگرامی حامی ایشان نسبت به تایید صلاحیت ایشان ابراز امیدواری کرده اند.

هر چند چنین رایزنی هایی از سوی آن سه عضو شورا بعید نیست اما به نظر می رسد این روزها تمرکز رییس اول شورای چهارم معطوف به انتخابات مجلس شورای اسلامی و موضوع تایید صلاحیتش شده باشد.

رضا جمشیدی سوابق علمی چشمگیری در کارنامه خود دارد و از شایستگی های فراوانی برخوردار است. شگفتی ساز و نخبه علمی شورای چهارم که هوشمند بودن از دیگر ویژگی های بارز اوست به خوبی می داند که در چنین شرایطی احتمال دارد بحث شهردار شدن او با اقبال عمومی روبرو نشود و از میزان محبوبیتش بکاهد و در نتیجه آینده سیاسی اش را به خطر بیندازد.

نمی توان تلاش دکتر جمشیدی برای رسیدن به جایگاهی تاثیرگذار تر را کتمان کرد اما با شناختی که از ایشان داریم بعید به نظر می رسد برای رسیدن به جایگاهی رفیع تر، منافع شهر رشت را در نظر نگیرد و یا نداند که تغییرات پی در پی در راس مدیریت شهری چه آسیب های جبران ناپذیری را برای شهرمان به ارمغان آورده است. از این رو امیدواریم خبرهایی که در این خصوص شنیده ایم بر اساس شنیده هایی نادرست بوده باشد. امیدواریم جمشیدی محبوب بماند و خودش را در دو راهی یا نماینده یا شهردار بودن قرار ندهد و امیدواریم در عرصه سیاست نیز همانند عرصه های علمی به جایگاهی که شایستگی اش را دارد برسد.