رضازاده قوی ترین مرد جهان می ماند؟ / لوچف دوپینگی از آب در آمد

تی تی خبر : آلکسی لوچف وزنه بردار روسی در خطر از دست دادن مدال طلای فوق سنگین وزنه برداری جهان قرار دارد. به گزارش “ورزش سه ” و به نقل از سایت فدراسیون جهانی نمونه اولیه دوپینگ این وزنه بردار روس که رکورد حسین رضا زاده را در مسابقات اخیر وزنه برداری جهان شکسته […]

تی تی خبر :

آلکسی لوچف وزنه بردار روسی در خطر از دست دادن مدال طلای فوق سنگین وزنه برداری جهان قرار دارد.


به گزارش “ورزش سه ” و به نقل از سایت فدراسیون جهانی نمونه اولیه دوپینگ این وزنه بردار روس که رکورد حسین رضا زاده را در مسابقات اخیر وزنه برداری جهان شکسته است مثبت اعلام شده و وی احتمالا با محرومیتی طولانی دست و پنجه نرم خواهد کرد.

خبرگزاری خبر آنلاین که این خبر را منتشر کرده ، در توضیح نوشته است :این قهرمان روس در بازی های جهانی هیوستون دست به کار بزرگی زد و در حرکت یک ضرب وزنه ۲۱۰ کیلوگرمی را بالای سر برد. این اما تنها وزنه بزرگی نبود که لوچف زد. او در دو ضرب فوق العاده بود و توانست وزنه ۲۶۵ کیلو گرمی را بالای سر برد و توانست رکورد دنیا را بشکند. او بعد از سال ۲۰۰۶ که حسین رضازاده توانسته بود وزنه ۲۶۴ کیلوگرم را بالای سر ببرد ، سنگین ترین وزنه ای را که یک ورزشکار بالای سر می برد را توانست مهار کند و هم رکورد دو ضرب و هم مجموع را که پیش از این در اختیار رضازاده بود از آن خود کرد.

با این حال با مثبت اعلام شدن نمونه اولیه رضازاده کماکان قویترین وزنه بردار و صاحب رکورد باقی می ماند .