رضا رسولی:

رسوباتی از مدیریت شهری قبل باقیمانده/ توافقات شبانه برای عزل و نصب صورت نگیرد/ با ذهنیت جدید آمدیم/ تعامل رمز موفقیت است

حرف تازه – رضا رسولی، عضو پنجمین دوره شورای اسلامی شهر رشت، در جلسه ظهر امروز هیئت رئیسه شورا با مدیران شهرداری رشت که با حضور فرامرز جمشیدپور سرپرست شهرداری رشت و مدیران حوزه های مختلف شهرداری در ساختمان تاریخی شورا برگزار شد به شرایط سخت شهرداری رشت و ضرورت همکاری و تعامل اشاره کرد. رسولی با […]

حرف تازه – رضا رسولی، عضو پنجمین دوره شورای اسلامی شهر رشت، در جلسه ظهر امروز هیئت رئیسه شورا با مدیران شهرداری رشت که با حضور فرامرز جمشیدپور سرپرست شهرداری رشت و مدیران حوزه های مختلف شهرداری در ساختمان تاریخی شورا برگزار شد به شرایط سخت شهرداری رشت و ضرورت همکاری و تعامل اشاره کرد.

رسولی با اشاره به اقدامات مثبت صورت گرفته در دوره شورای چهارم گفت: البته نقاط ضعف شورای چهارم را هم نفی نمی کنیم.

وی با بیان اینکه همکاری، همراهی و تعامل رمز موفقیت است افزود: با همکاری و تعامل می توانیم مشکلات را برطرف کنیم و نسبت به انتخاب شهردار رشت اقدام کنیم.

رضا رسولی با اشاره به عدم وجود ثبات مدیریتی در شهرداری رشت تصریح کرد: این موضوع تازگی نداشت اما گاهی احساس می شد دلایل متفاوتی دارد. 

عضو شورای پنجم رشت با تاکید بر ضرورت حفظ آرامش کارکنان شهرداری خاطرنشان کرد: نباید هیچگاه توافقات شبانه ای برای عزل و نصب ها صورت بگیرد.

رسولی افزود: روزهای شیرینی در انتظار رشت، مدیریت شهری و مدیران شهرداری رشت است.

وی در ادامه گفت: مدیران شهرداری با شرافت و سلامت زحمت کشیده اند و این خیلی ارزشمند است و اگر در جایی کاستی وجود دارد باید سعی کنیم کدورت ها را کنار بگذاریم و احساس ناامنی مدیریتی را از بین ببریم و در راستای برطرف کردن دغدغه ها حرکت کنیم.

رضا رسولی با بیان اینکه رسوباتی از مدیریت شهری قبل باقیمانده است که نمی شود انکار کرد، اظهار داشت: شورا سیاست گذار است و قطعا مدیران شهرداری می توانند بهترین مشاوران اعضای شورا باشند. 

عضو پنجمین دوره شورای اسلامی شهر رشت افزود: اگر در گذشته ادبیات نامناسبی از شورای اسلامی شهر رشت وجود داشت من عذرخواهی می کنم.

وی با بیان اینکه باید سعی کنیم مسیر را اصلاح کنیم در پایان گفت: بنده و همکارانم با ذهنیت جدید و تجربه بیشتر در کنار مدیران شهرداری هستیم.