مهندس نوری هریس:

رسانه ها نقش ویژه ای در فرهنگ سازی و آگاهی بخشی جامعه دارند

رئیس سازمان حمل و نقل شهرداری رشت در سخنانی به اهمیت جایگاه رسانه و نقش خبرنگاران پرداخت و اظهار داشت: رسانه ها نقش ویژه ای در فرهنگ سازی و آگاهی بخشی جامعه دارند.

حرف تازه – رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری رشت در سخنانی به اهمیت جایگاه رسانه و نقش خبرنگاران پرداخت و اظهار داشت: رسانه ها نقش ویژه ای در فرهنگ سازی و آگاهی بخشی جامعه دارند.

مهندس محمد نوری هریس گفت: موسسین شرکت تعاونی تاکسیرانی گیلان جزء اولین نفراتی محسوب می شوند که تاکسی را به گیلان آوردند و در صنعت حمل و نقل استان تحولی را به وجود آوردند و با حضور آنها فعالیت تاکسیرانی در رشت آغاز شد.
رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل شهرداری رشت تصریح کرد: امروز هم به همان میزان، تحولاتی در دنیا وجود دارد و راننده تاکسی باید با فضای مجازی و اینترنت نیز آشنا باشد و رفته رفته تمام امور به این سمت خواهد رفت و آغاز عصر جدیدی به شمار می رود و خوش به حال ما که بتوانیم با ترویج و توسعه تکنولوژی در حمل و نقل، در تحولات این دوره شریک باشیم.
وی با تاکید بر اینکه آگاهی بخشی و ترویج فرهنگ به واسطه رسانه ها صورت می گیرد خاطر نشان کرد: خبرنگاران و رسانه ها نقش بسزایی در فرهنگ سازی و آگاهی بخشی به جامعه دارند.
رئیس سازمان حمل و نقل شهرداری رشت با اشاره به مساله شیوع ویروس کرونا و نقش خبرنگاران در ترویج فرهنگ رعایت پروتکل ها، اظهار داشت: به واسطه رسانه بود که مردم از آن خوف و ترس و وحشت اولیه عبور کردند. در روزهای ابتدایی شیوع این ویروس، بسیاری از افراد به فکر نجات خودشان بودند اما بعد از چند روز کارهای جمعی و گروهی و همچنین فرهنگ استفاده از ماسک در بین مردم شکل گرفت که در این مسیر، رسانه ها نقش ویژه ای داشتند و جان های بسیاری را نجات دادند.
مهندس نوری هریس همچنین بیان داشت: تلاش می کنم که آیندگان نیز به نسل من و همکارانم نیز افتخار کنند و از ما به نیکی یاد کنند؛ همانند همان موسسین تعاونی تاکسیرانی که تلاش کردند برای شهرشان سعادتمندی و آسایش به ارمغان بیاورند.
وی ضمن تبریک مجدد به مناسبت روز خبرنگار، برای تمامی خبرنگاران آرزوی توفیق کرد و گفت: تمام تلاش ما این است بخشی از مشکلات متعدد را با همکاری رسانه ها رفع نماییم و نگذاریم به مردم فشار بیشتری وارد شود.
پدر شهید بابک نوری هریس در پایان تصریح کرد: برای حفظ این سرزمین، تمامیت ارضی در هشت سال دفاع مقدس، برای تاسیس نظام جمهوری اسلامی ایران و تداوم سربلندی آن، برای رفاه و آسایش ملت عزیز خون های بسیاری توسط ملت تقدیم محضر پروردگار شد. خدایا، من و همکارانم را شرمنده شهیدان مگردان.
رسانه ها نقش ویژه ای در فرهنگ سازی و آگاهی بخشی جامعه دارند

رسانه ها نقش ویژه ای در فرهنگ سازی و آگاهی بخشی جامعه دارند