رجبی گزینه جدی ریاست شورا

حرف تازه : شنیده ها حاکی از آن است مجید رجبی ویسرودی از این پس گزینه جدی ریاست شورا خواهد بود. در پی اعلام کاندیداتوری فرانک پیشگر برای ریاست شورا، شنیده شده است طیف هفت نفره شورا متشکل از شیرزاد، حاجی پور، موسوی روزان، رسولی، جذب، علوی و نیکومنش از کاندیداتوری نیکومنش نودهی نیز به […]

حرف تازه : شنیده ها حاکی از آن است مجید رجبی ویسرودی از این پس گزینه جدی ریاست شورا خواهد بود.

در پی اعلام کاندیداتوری فرانک پیشگر برای ریاست شورا، شنیده شده است طیف هفت نفره شورا متشکل از شیرزاد، حاجی پور، موسوی روزان، رسولی، جذب، علوی و نیکومنش از کاندیداتوری نیکومنش نودهی نیز به دلیل احتمال بسیار کم رای دادن رفیعی نوده به نیکومنش با توجه به مصاحبه های اخیر عبور خواهند کرد و پیشنهادات دیگری را در دستور کار قرار می دهند.

بر این اساس شنیده شده است یکی از جدی ترین گزینه های این طیف، پیشنهاد ریاست مجید رجبی ویسرودی است.

هنوز صحت و سقم این خبر مشخص نشده است. رجبی ویسرودی علی رغم اینکه در حال حاضر از مخالفین ثابت قدم در میان شورا نشینان به شمار می رود اما در زمان انتخاب شهردار با اینکه از خودش به عنوان یکی از گزینه های شهرداری رشت یاد می شد به محمدعلی ثابت قدم رای داده است و اصلا بعید نیست بار دیگر این ۷ نفر بتوانند رجبی را حداقل در این مقطع زمانی به طیف خود اضافه کنند.

مطرح شدن نام رجبی احتمالا با استقبال افرادی از طیف مقابل هم همراه خواهد بود و شاید زمینه ساز ایجاد تعاملی بین دو طیف شورا و مشخص شدن تکلیف هیئت رئیسه شورا و روسای کمیسیون ها در سریع ترین زمان ممکن باشد. احتمال ریاست رجبی با رای بالا هم وجود دارد.

باید منتظر باشیم و ببینیم این راهکار که جدیدا به گوش می رسد تا چه حد به واقعیت نزدیک می شود؟

یک توصیه : به سادگی از شنیده های حرف تازه عبور نکنید…