آرای جعفرزاده ایمن آبادی مشخص شد؛

رای موافق به آخوندی و زنگنه و حجتی؛ رای مخالف به آذری‌جهرمی و کرباسیان و آرزوی موفقیت برای شریعتمداری!

حرف تازه – نماینده مردم رشت در مجلس،گفت که با ابقای آخوندی در وزارت راه‌وشهرسازی موافق است اما وزارت بی‌طرف را مشروط می داند و با حضور آذری جهرمی نیز به عنوان وزیرارتباطات دولت دوازدهم مخالف است. غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی درخصوص معرفی اعضای کابینه دولت دوازدهم گفت:از رییس جمهور انتظار می‌رفت از نظر سیاسی آذری جهرمی […]

حرف تازه – نماینده مردم رشت در مجلس،گفت که با ابقای آخوندی در وزارت راه‌وشهرسازی موافق است اما وزارت بی‌طرف را مشروط می داند و با حضور آذری جهرمی نیز به عنوان وزیرارتباطات دولت دوازدهم مخالف است.

غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی درخصوص معرفی اعضای کابینه دولت دوازدهم گفت:از رییس جمهور انتظار می‌رفت از نظر سیاسی آذری جهرمی را  برای پست وزارت ارتباطات و فناوری  اطلاعات  معرفی نکنند، اما ایشان از نظر شخصیتی  جوانی خوب و مناسبی هستند، اما  بنده به ایشان رای مخالف برای تصدی وزارت می دهم.

 نماینده مردم  رشت در مجلس شورای  اسلامی، تصریح کرد: عدم تسلط بر حوزه مخابرات و ارتباطات سایر بخش ها علی  رغم  اینکه رشد مناسبی داشته، اما در  حوزه ارتباطات  بسیار  ضعیف هستیم  و حتی در قیاس با کشورهای همسایه این وضع را دارا هستیم، بنابراین  بنده فکر می کنم وزیر پیشنهادی  ارتباطات و فناوری اطلاعات  نتواند از نظر  تخصص مشکلات جاری  در  این وزارتخانه را برطرف کند.

وی ادامه داد: در کارنامه وزیرپیشنهادی نیرو حبیب الله بی طرف علاوه بر اقدامات مثبت ، منفی نیز وجود دارد؛ زیرا ایشان سدهایی را که با هزینه بیت المال  ایجادکرده اند که  برخی از سد های مذکور فاقد حتی  یک قطره آب هستند و این در حالی است که رای من به ایشان مشروط با تمایل به رای مخالف است.

نماینده مردم رشت در  مجلس افزود:یکی از مشکلات وزیر سابق نیرودر وزارتخانه این بود که ایشان نتوانستند آب را مدیریت و به سمت افزایش راندمان در نهایت ارزش بهره وری حرکت دهند.

جعفرزاده ایمن آبادی  همچنین در خصوص وزیر پیشنهادی  نفت، افزود: زنگنه ژنرال  نفتی ماست  ولی به نظر من کاش یک نفر دیگر به جای ایشان در این دوره وزارت  ورود می کرد؛ بالاخره نباید تا ابد دهر ایشان را داشته باشیم اما در کل به آقای زنگنه  رای موافق می دهم اما بهتر بود فردی دیگری به جای ایشان  معرفی می شود تا ایشان در کنار دست رییس جمهور قرار می گرفتند و ایشان را کمک می کردند اما باید گفت زنگنه در دوره وزارت ضعف خاصی نداشته ومدیریت اش عالی بود.

 وی همچنین درباره وزیرپیشنهادی راه وشهرسازی، عباس آخوندی نیز،افزود: آخوندی نیزباید کم لطفی هایش در مسکن مهر را حل کند و به حوزه مسکن توجه بیشتری  پیدا کرده و غلبه راه به مسکن  را  به توازن برساند و بنده در  نهایت موافقم  که بازهم  ایشان تصدی وزارت راه و شهرسازی  را بدست بگیرد .

وی خطاب به وزیرپیشنهادی کشاورزی نیز، خاطرنشان  کرد: حجتی عملکرد مناسبی در این وزارتخانه داشته است اما  اشکالش این است که شمالی نیست و آشنایی با برنج و چای ندارند  و بیشتر به گندم می پردازد؛ بنابراین  از ایشان انتظار داریم در زمینه خودکفایی چای و برنج کار کنند زیرا این دو محصول بسیار  ارزشمند  هستند اما در نهایت   به ایشان رای موافق  برای تصدی  بر وزارت کشاورزی  می دهم.

 جعفر زاده  ایمن آبادی  افزود:   اما ایرادات که بر  ایشان واقف است این است که علی رغم اقداماتی که انجام دادند، می توانستند خیلی  سریعتر محصولات استراتژیک را به خودکفایی  برسانند.

 وی همچنین در باره وزیر  پیشنهادی  صنعت و معدن و تجارت  نیز، یادآورشد: شریعتمداری فعلا فاقد کارنامه است  برای ایشان آرزوی موفقیت می کنیم. 

 وی ادامه داد: وزیر سابق  صنعت ومعدن تجارت  عمکرد مناسب و سخت کوشی بسیار مناسبی  داشته است اما  وزارت صنعت ومعدن نیازمند به دوندگی بالاتری دارد.  

 وی همچنین درباره وزیر پیشنهادی اقتصادی نیز، گفت:  بنده مخالف  تصدی پست وزارت اقتصاد با کرباسیان هستم  زیرا حوزه اقتصاد مشکل اصلی ماست و اگر ایشان در گمرک و بنادر  موفق  بود دلیلی  بر این نیست  که بتواند در اقتصاد موفق شود ، قیاس   طیب نیا با کرباسیان ظلم  به طیب نیا است و بنده فکر  می کنم  کرباسیان  نمی تواند  در حوزه  اقتصاد موفق  شود.

 وی ادامه داد: آقای کرباسیان  در  جای  که هم اکنون هستند  عملکرد مناسبی  دارند  اما در زمینه  ورود به حوزه اقتصاد  بنده  مخالف هستم و این  در  حالی  است  که عملکرد طیب نیا در  وزارت اقتصاد مناسب و پرتلاش بوده است.

عضو کمیسیون  برنامه بودجه و محاسبات مجلس ،یادآورشد: آخوندی کم لطفی هایش در مسکن مهر را حل کند اما در نهایت برای تصدی وزارت راه و شهرسازی  به اون نمره قبولی می‌دهم  اما  به کرباسیان  رای مخالف می دهم  زیرا  عملکرد مناسب  در گمرک دلیلی بر موفقیت در وزارت اقتصاد نیست.

خانه ملت