راه رشت و نصرتی از هم جدا می شود؟

حرف تازه – با گذشت حدود ۸ ماه از زمان روی کار آمدن مسعود نصرتی به عنوان شهردار رشت، انتظارات مردم، رسانه ها و اعضای شورا از وی به مراتب بیش از روزهای نخست حضور شده است. نصرتی که سابقه ۲۷ سال حضور و مدیریت در شهرداری را دارد نتوانست انتظارات را به خوبی براورده […]

حرف تازه – با گذشت حدود ۸ ماه از زمان روی کار آمدن مسعود نصرتی به عنوان شهردار رشت، انتظارات مردم، رسانه ها و اعضای شورا از وی به مراتب بیش از روزهای نخست حضور شده است.

نصرتی که سابقه ۲۷ سال حضور و مدیریت در شهرداری را دارد نتوانست انتظارات را به خوبی براورده کند و نتایج نظرسنجی ها نیز نارضایتی عمومی از عملکرد وی را نشان می دهد.

توقف بخش عمده ای از پروژه های عمرانی به بهانه بدهی های معوقه، انتصاباتی که در مواردی سوال برانگیز بوده و شائبه دخالت برخی اعضا در آن وجود داشته، همچنین عدم تغییر سیمای شهری و کم توجهی به ابنیه میراثی در زمان حضور او از جمله مواردی بوده که موجب نارضایتی شده است.

حال اما ضمن آن که شنیده هایی در خصوص نارضایتی برخی اعضای شورا از عملکرد وی به گوش می رسد که ممکن است به استیضاح او ختم شود از سوی دیگر نیز گفته می شود که نصرتی به زودی به عنوان معاون راهی وزارت راه و شهرسازی خواهد شد و ارتقا خواهد یافت.

بدین ترتیب به نظر می رسد راه نصرتی و رشت بسیار زودتر از حد انتظار از هم جدا شود؛ یا با استیضاح یا با ارتقا…

هنوز این موضوعات به طور رسمی تایید یا تکذیب نشده است.