یادگاری از دوران مدیریت بشردانش در سازمان زیباسازی شهرداری رشت؛

راه اندازی بانک اطلاعاتی پزشکان در منطقه یک

حرف تازه – قرار است به زودی بانک اطلاعاتی پزشکان در محدوده منطقه یک رشت راه اندازی شود.  در راستای ارائه خدمات بهینه به شهروندان و نیز ارتقای سطح رضایت آنان به زودی برای نخستین بار در کشور بانک اطلاعاتی پزشکان شهر رشت در محدوده منطقه یک راه اندازی خواهد شد. به گزارش حرف تازه به […]

حرف تازه – قرار است به زودی بانک اطلاعاتی پزشکان در محدوده منطقه یک رشت راه اندازی شود. 

در راستای ارائه خدمات بهینه به شهروندان و نیز ارتقای سطح رضایت آنان به زودی برای نخستین بار در کشور بانک اطلاعاتی پزشکان شهر رشت در محدوده منطقه یک راه اندازی خواهد شد.

به گزارش حرف تازه به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه یک، مهندس محمد پورناصرانی گفت: از آن جایی که شهر رشت به عنوان مرکز استان پذیرای مراجعین و بیماران متعددی از استانهای همجوار و حتی کشورهای همسایه چون آذربایجان است، لذا در راستای رفاه حال شهروندان، میهمانان و مراجعین در توافقی با نظام پزشکی شهر رشت تشکیل بانک اطلاعاتی پزشکان و مراکز خدمات پزشکی در حال انجام است.

او گفت: شهروندان از طریق کیوسک های سطح شهر می توانند به جستجو و مشاهده اطلاعات پزشک جهت دریافت خدمات درمانی مدنظر خود بپردازند.

او اضافه کرد: این کار ابتدا با نصب اطلاعات در کیوسک واقع درخیابان نواب به صورت پایلوت اجرا خواهد شد و به تدریج در سایر کیوسک های سطح منطقه نصب و مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

شهردار منطقه یک با تاکید بر تعمیم این بانک به سایر مشاغل در گام بعدی گفت: شهرداری منطقه یک آمادگی دارد تا این طرح را برای دیگر اصناف نیز به اجرا درآورد.

به گزارش حرف تازه ، گفتنی است پیش از این محمد باقر بشردانش در نود و چهارمین جلسه کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر رشت در خرداد ماه ۹۵ گفته بود :  آیین نامه ساماندهی تبلیغات به شورا ارجاع داده شد و اصلاحاتی بر روی آن انجام شده است.

مدیر عامل وقت سازمان زیباسازی شهرداری رشت (سیما و منظر فعلی) با بیان اینکه در سال های گذشته تابلوهای تبلیغاتی مشاغل چهره خوبی نداشته و نازیبایی را برای شهر به همراه داشته است افزود : بر خود وظیفه دانستیم اقدام به رفع این مشکل نماییم و طرحی را به عنوان راهنمای اطلاع رسانی و بانک اطلاعات اصناف و به طور ویژه پزشکان را برنامه ریزی کردیم.

وی در ادامه گفت: این دستگاه مختص یک صنف خاص نیست و تمامی اصناف و مشاغل می تواند در این دستگاه تعریف شود.

محمدباقر بشردانش حرکت به سوی شهر الکترونیک را ضروری دانست و تصریح کرد: تابلوهای فلزی مشاغل در شان شهر رشت نیست. این طرح باید به نیاز های شهروندان به سادگی پاسخگو باشد. دسترسی و کارکرد آسان برای تمامی اقشار در نظر گرفته شده است. وی در خصوص جانمایی این دستگاه به داروخانه های شبانه روزی اشاره کرد و به صورت آزمایشی در دونقطه قرار خواهد گرفت؛ یک دستگاه در چهارراه گلسار و دستگاه دوم در چهارراه میکاییل و یا خیابان حاجی آباد. (اینجا بخوانید )