نطق آتشین محمدحسن علیپور در کمیسیون فرهنگی:

راهی که می روند به ترکستان است/ با تو بزن من بزن فرهنگ سازی نمی شود/ “صلاح نمی دانم” کار شورایی نیست

حرف تازه – محمد حسن علیپور عضو کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر رشت عصر دیروز در جلسه این کمیسیون که با محوریت بررسی دستاوردهای سفر به نشست های شهر های خلاق خوراک شناسی برگزار شد دقایقی به سخنرانی پرداخت. عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر رشت ضمن تقدیر از زحمات فاطمه قدیمی مدیر برنامه های […]

حرف تازه – محمد حسن علیپور عضو کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر رشت عصر دیروز در جلسه این کمیسیون که با محوریت بررسی دستاوردهای سفر به نشست های شهر های خلاق خوراک شناسی برگزار شد دقایقی به سخنرانی پرداخت.

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر رشت ضمن تقدیر از زحمات فاطمه قدیمی مدیر برنامه های شهر خلاق یونسکو در رشت به دلیل اقدامات انجام شده و گزارش ارائه شده، گفت: باید از مدیران فعال و توانمند حمایت شود.

محمدحسن علیپور با تاکید بر اینکه نمی توان شهر را با تنش مدیریت کرد افزود: مشکلات درون سازمانی باید رفع شود. 

عضو کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر رشت با بیان اینکه به عنوان عضو شورا باید با علم و آگاهی شهرمان را بسازیم خاطر نشان کرد:  اگر دنبال تنش باشیم مردم به چیزی دل خوش کنند؟

وی با اشاره به موضوع انتخاب نماینده شورا برای حضور در نشست شهرهای خلاق خوراک شناسی در ترکیه تصریح کرد: در جلسه ای در حد یک شوخی مطرح شد که به عنوان عضو شورا در این نشست حضور داشته باشم و برخی بلافاصله آن را رسانه ای کردند که منجر به ایجاد حاشیه در فضای مجازی شد.

محمدحسن علیپور با اعلام اینکه کشته مرده سفرهای خارجی نیستم گفت: از رسانه ای کردن موضوع به دنبال چه چیزی بودند؟

عضو پنجمین دوره شورای اسلامی شهر رشت با تاکید براینکه نباید به دلیل مسائل درون سازمانی به مدیران بگوییم به فلان سفر نروید خاطر نشان کرد: این که بگویید “صلاح نمی دانم به فلان سفر بروید” کار شورایی نیست. اگر مشکل درون سازمانی وجود دارد باید حل شود. شاید فردا در نشستی دیگر هم صلاح ندانستید؛ با این تصمیمات سلیقه ای تکلیف رشت چه می شود؟

علیپور تنش های به وجود آمده از سوی برخی اعضای شورا را آفت دانست و گفت: با رویکرد “تو بزن من بزن” نمی توان نسبت به فرهنگ سازی اقدام کرد. باید از مدیران فرهنگی و فعال حمایت و مشکل درون سازمانی را رفع کرد.

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر رشت با بیان اینکه قصد حمایت از شخص خاصی را ندارم تصریح کرد: بنده در گذشته شاگرد خانم قدیمی بودم اما قصدم از این صحبت ها حمایت از شخص نیست. می خواهم به برخی اعضای شورا بگویم این راهی که می روید به ترکستان است.