راهیابی شادمان پاسارگاد رشت به جام باشگاه های آسیا با کسب مقام سوم لیگ برتر اسنوکر

حرف تازه – شادمان پاسارگاد رشت بر سکوى سوم دومین دوره مسابقات لیگ اسنوکر کشور جام ولایت ایستاد و جواز حضور در جام باشگاه های آسیا را به دست آورد. به گزارش حرف تازه، در آخرین روز این مسابقات و دیدار پایانى دو تیم شادمان پاسارگاد رشت و کیوبال گیلان به مصاف هم رفتند که […]

حرف تازه – شادمان پاسارگاد رشت بر سکوى سوم دومین دوره مسابقات لیگ اسنوکر کشور جام ولایت ایستاد و جواز حضور در جام باشگاه های آسیا را به دست آورد.

به گزارش حرف تازه، در آخرین روز این مسابقات و دیدار پایانى دو تیم شادمان پاسارگاد رشت و کیوبال گیلان به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه ٣ بر ٢ به سود شادمان پاسارگاد رشت به پایان رسید.

سه تیم برتر مسابقات لیگ برتر اسنوکر کشور سهمیه حضور در مسابقات اسنوکر جام باشگاه هاى آسیا را کسب کردند و بدین ترتیب شادمان پاسارگاد رشت با قرار گرفتن بر سکوی سوم به همراه جهان بیلیارد و SP توپ طلایی از تهران آسیایی شد.

محمد شادمان رئیس هیئت بولینگ، بیلیارد و بولس شهرستان رشت با اعلام این خبر گفت: این دوره از مسابقات در سطح بالایی برگزار شد و در پایان تیم شادمان پاسارگاد رشت مقام سوم مسابقات را به خود اختصاص داد. البته کسب مقام قهرمانی و نایب قهرمانی هم دور از دسترس بازیکنان رشت نبود.

وی همچنین با اشاره به کسب سهمیه آسیایی توسط شادمان پاسارگاد رشت خواستار توجه و حمایت ویژه مسئولین استانی شهرستانی و اعضای شورای اسلامی شهر رشت شد.

در این دوره از رقابت ها حامد ذره دوست، ارسلان اسمعیل نژاد، حسام پویانفر و امیر حسین باقری فرد ترکیب تیم شادمان پاسارگاد رشت را تشکیل می دادند و مهدی همایون پور هدایت این تیم را بر عهده داشت. سرپرستی شادمان پاسارگاد رشت نیز بر عهده محمد شادمان بود.

اما دیگر نماینده گیلان یعنی کیوبال پاسارگاد لاهیجان که با مشکلات زیادی در این دوره از مسابقات دست و پنجه نرم می کرد در نهایت در رده ششم جدول ده تیمی قرار گرفت.

سارنگ بزرگ چنانی رئیس هیئت بولینگ بیلیارد و بولس گیلان از عدم حمایت مسئولان لاهیجان از این تیم به شدت انتقاد کرد و گفت: انتظار حمایت بیشتری از مسئولین داریم.

در ترکیب تیم کیوبال پاسارگاد لاهیجان در این دوره از مسابقات ایمان ایمانی، محمد رضا ملک زاده، دانیال عادلی پور، فرزام شعبان نژاد و محمد رفیعیان حضور داشتند و مربی گری و سرپرستی این تیم رضا جمال امیدی بود.

این مسابقات با حضور ده تیم برگزار شد. دور رفت مسابقات در بیرجند و دور برگشت مسابقات در مجموعه ورزشی انقلاب پیگیری شد که در پایان جهان بیلیارد و SP توپ طلایی از تهران مقام های اول و دوم را به خود اختصاص دادند و شادمان پاسارگاد رشت به عنوان تنها تیم شهرستانی بر روی سکو ایستاد و مقام سوم این دوره از مسابقات را به خود اختصاص داد.

مراسم اختتامیه مسابقات لیگ برتر اسنوکر کشور با حضور مهندس شاهرخ شهنازى دبیر کل کمیته ملى المپیک جمهوری اسلامى ایران، هاشم اسکندرى رییس فدراسیون بولینگ، بیلیارد و بولس ایران، علیرضا محسنى رییس سازمان لیگ و برخى از روساى هیئت هاى استانى و سرپرستان و بازیکنان تیم ها ، از ساعت ٢٠ روز گذشته در مجموعه ورزشى انقلاب تهران برگزار شد.