ملی‌پوش اسبق واترپلو:

رئیس هیات نجات غریق استان به قهرمانان بی‌توجه است / تهدید توسط رئیس هیات گیلان به دلیل انتقاد

ملی‌پوش اسبق واترپلو گفت: رئیس هیات استان گیلان و شهرستان رشت به دلیل انتقاداتی که از ایشان داشته‌ام مرا تهدید می‌کنند درحالی‌که بنده تنها از حق ورزشکاران این رشته دفاع می‌کنم.

حرف تازه – پویا قاسم‌زاده امروز در گفت‌وگویی با اشاره به بی‌توجهی رئیس هیات نجات‌غریق استان گیلان به قهرمانان این رشته ورزشی اظهار کرد: رئیس هیات نجات‌غریق استان گیلان و شهرستان رشت از قهرمانان رشته‌های واترپلو، نجات‌غریق و شنا در طرح‌هایی نظیر طرح دریا استفاده نمی‌کنند و بی‌دلیل این قهرمانان را کنار گذاشته‌اند.

وی با اشاره به تهدید توسط رئیس هیات نجات‌غریق استان گیلان و شهرستان رشت بیان کرد: به دلیل انتقاداتی که از ایشان داشتم، مورد تهدید قرار گرفتم و این در حالی است که بنده تنها از حق قهرمانانی که برای این رشته ورزشی زحمت‌کشیده‌اند، دفاع کردم.

ملی‌پوش اسبق واترپلو گفت: سال‌ها در رشته واترپلو حضور داشتم و به دلیل نیازی که هیات نجات‌غریق به ورزشکاران واترپلو داشت به این رشته ورزشی آمدیم تا از حیثیت نجات‌غریق در کشور دفاع کنیم، ورزشکاران رشته نجات‌غریق هیچ چشمداشت مالی به این رشته ورزشی ندارند و تنها از روی علاقه به این ورزش روی آورده‌اند.

قاسم‌زاده با اذعان به ناتوانی هیات نجات‌غریق در اعزام تیمی از گیلان به مسابقات کشوری افزود: رئیس هیات دلیل عدم اعزام را بی‌پولی عنوان می‌کند حال‌آنکه کم‌ترین وظیفه هیات، اعزام یک تیم به مسابقات کشوری است.

وی با اشاره به سوءاستفاده مسئولان هیات نجات‌غریق استان از قهرمانان رشته‌های واترپلو و شنا تصریح کرد: در سالیان اخیر این حجم از بی‌احترامی به ورزشکاران واترپلو و شنا از سوی هیات نجات‌غریق استان بی‌سابقه بوده و این باعث دلسردی ورزشکاران این رشته‌ها از نجات‌غریق شده است.