رمضانپور، ذاکری را از لیست امید کنار گذاشت!

ذاکری: مقیمی مورد قبول لیست امید است/ رمضانپور: ۳ اصلاح طلب شورا گزینه ای ندارند

سرلیست اصلاح طلبان شورای شهر رشت گفت: با وضعیت 3 به 8 شورا اصلاح طلبان عملاً نمی توانند کاندیدایی برای شهرداری داشته باشند و ما اعضای اصلاح طلب یعنی رمضانپور، حاجی پور و زاهد بر اساس شایستگی به یکی از 5 گزینه طیف مقابل رای خواهیم داد.

حرف تازه – در شرایطی که بارها اعضای فراکسیون امید شورای شهر رشت همچون احمد رمضانپور و فرهام زاهد مدعی شده بودند که برای انتخاب شهردار رشت گزینه ای ندارند، شب گذشته خبری در خصوص تعرفه فاطمه مقیمی به عنوان کاندیدای ۴ عضو اصلاح طلب شورای شهر رشت مطرح شد که با واکنش هایی همراه شد. 

پس از این اتفاق بهراد ذاکری که حدود دو ماه قبل فاطمه مقیمی را به عنوان تنها گزینه مد نظر خود اعلام کرده بود در گفتگو با پایگاه خبری دیارمیرزا با بیان اینکه امروز نیز در جلسه هیات رئیسه شرکت نکرده است، اظهار کرد: جلسات باید علنی برگزار گردد.

وی ادامه داد: دکتر مقیمی از اول گزینه بنده بوده اند و اکنون نیز اصلاح طلبان بر این اجماع رسیدند که خانم فاطمه مقیمی بهترین گزینه برای شهرداری رشت هستند. بنده از جانب خودم می‌توانم بگویم که این گزینه بنده بوده و هست و البته ایشان مورد قبول لیست امید نیز می باشد.

حال اما احمد رمضانپور نرگسی عضو شورای شهر رشت و سر لیست اصلاح طلبان در لیست امید در گفتگو با پایگاه خبری تحلیلی گیلان بهتر نوین، گفت: هم اکنون وضعیت ۳ به ۸ یعنی ۳ سه نفر اصلاح طلب و ۸ نفر از گرایش های سیاسی دیگر در صحن شورا عضویت دارند.

وی افزود: با این وضعیت اصلاح طلبان عملاً نمی توانند کاندیدایی برای شهرداری رشت داشته باشند، اما چون نسبت به سرنوشت مردم و شهر رشت بی تفاوت نیستند به هیات رییسه محترم شورا شهر اعلام کرده ایم پنج کاندیدای نهایی شهرداری رشت و مورد نظر خود را با رزومه و کارنامه به ما اعضای اصلاح طلب یعنی رمضانپور ، زاهد و حاجی پور اعلام نماید تا ما بر اساس شایستگی و تجربه و صلاحیت یکی را به عنوان شهردار در لیست آرای خود قرار دهیم.

با این تفاسیر مشخص نیست که وضعیت نهایی انتخاب شهردار در میان ۴ عضو اصلاح طلب عضو شورا چه خواهد شد؟!