مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری رشت:

نقاشی دیواری متفاوت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در اسفند رونمایی می شود / با نصب تصاویر شهدا به وظیفه مان عمل کردیم

حرف تازه- در ادامه پروژه نقاشی های دیواری سازمان زیباسازی شهرداری رشت محمدباقر بشردانش مدیر عامل این سازمان از رونمایی از نقاشی دیواری متفاوت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت خبر داد. مدیر عامل سازمان زیباسازی شهرداری رشت در گفتگو با حرف تازه با اعلام این خبر افزود: این رونمایی در اوایل اسفند ماه انجام خواهد شد. […]

حرف تازه- در ادامه پروژه نقاشی های دیواری سازمان زیباسازی شهرداری رشت محمدباقر بشردانش مدیر عامل این سازمان از رونمایی از نقاشی دیواری متفاوت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت خبر داد.

مدیر عامل سازمان زیباسازی شهرداری رشت در گفتگو با حرف تازه با اعلام این خبر افزود: این رونمایی در اوایل اسفند ماه انجام خواهد شد.

بشردانش در ادامه تصریح کرد: به حول و قوه الهی در سال ۹۵ با نصب تصاویر شهدای رشت در تمامی بلوارهای ورودی شهر و همچنین نصب المان های موضوعی دفاع مقدس به وظیفه خود عمل کردیم.

وی اظهار داشت: این سازمان همواره تلاش کرده است تا با نصب المان های متناسب با ایام سوگواری و یا جشن های انقلابی و مذهبی در راستای رسالت خود در تقویت فرهنگ اصیل ایرانی اسلامی گام بردارد.

مدیر عامل سازمان زیباسازی شهرداری رشت همچنین با تبریک به مناسبت فرارسیدن سی و هشتمین بهار پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، به اقدامات این سازمان در راستای نصب استند ها و واتربندهای ویژه ایام دهه مبارک فجر اشاره کرد.

محمد باقر بشر دانش گفت: در روزهای گذشته سازمان زیباسازی شهرداری رشت با همراهی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اقدام به نصب ۴۰ استند و ۲۵۰ واتربند ویژه دهه مبارک فجر کرده است.

گفتنی است چند روز پیش این سازمان اقدام به نصب المان های موضوعی دهه مبارک فجر در پیاده راه فرهنگی رشت نیز کرده بود که در نوع خود اقدام کم سابقه ای در رشت به شمار می رود.