دیدن تبعیض ها مردم را به حالت انفجار می رساند/ همسر مقام معظم رهبری هم در مطب پزشکی در نوبت نشسته بودند

اختصاصی تی تی خبر : دکتر تامینی گفت: دیدن تبعیض ها مردم را به حالت انفجار می رساند. نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی در گفتگوی اختصاصی با تی تی خبر با تاکید بر ضرورت شفاف سازی دارایی مسئولین قبل و پس از قبول مسئولیت، گفت : از نگاه مردم ما نمایندگان هیچ مشکلی نداریم و تمام اختیارات […]

photo_2015-12-12_18-55-58اختصاصی تی تی خبر : دکتر تامینی گفت: دیدن تبعیض ها مردم را به حالت انفجار می رساند.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی در گفتگوی اختصاصی با تی تی خبر با تاکید بر ضرورت شفاف سازی دارایی مسئولین قبل و پس از قبول مسئولیت، گفت : از نگاه مردم ما نمایندگان هیچ مشکلی نداریم و تمام اختیارات در دست ما است و هرچه بخواهیم داریم!

دکتر حسن تامینی افزود: به راستی چه اتفاقی افتاده است که مردم چنین تصوری از نمایندگان دارند. قطعا مسئولینی را دیده اند که پیش از قبول مسئولیت دارایی ناچیزی داشتند اما به یکباره به دارایی زیادی دست یافته اند.

وی تاکید کرد: تنها با شفاف سازی دارایی اشخاص قبل و بعد از قبول مسئولیت می توان نگاه مردم را تغییر داد. بسیاری از کشورهای دنیا چنین کاری کرده اند و ترسی هم ندارند اما من فکر می کنم چون اشکالاتی بر برخی مسئولین وارد است، خود مسئولین جرات نمی کنند و نمی خواهند. در حالیکه مقام معظم رهبری هم بارها بر موضوع شفاف سازی تاکید کرده اند.

تامینی تصریح کرد : حدود ۱۸-۱۹ سال پیش همسر مقام معظم رهبری در مطب پزشکی در نوبت نشسته بودند. این را دیگر من دیده ام. اگر مردم واقعا چنین اتفاقاتی را ببینند، بدانند خیلی تغییراتی ایجاد نشده است، جنگ، تحریم، مشکلات اقتصادی و غیره را درک می کنند. اما زمانی که مردم تفاوت ها و تبعیض ها را می بینند به حالت انفجار می رسند.

نماینده مردم رشت در پایان تاکید کرد: باید تذابیر اتخاذ شود تا این تفاوت ها و تبعیض ها از بین برود.