دیدار نمایندگان کمیسیون بهداشت مجلس با اعضای هیئت مدیره جامعه آزمایشگاهیان بالینی کشور در گیلان

حرف تازه: اعضای هیئت مدیره جامعه آزمایشگاهیان بالینی کشور(جابک) در گیلان با نمایندگان کمیسیون بهداشت مجلس شورای اسلامی دیدار کردند. هدیه نعمتی با اعلام این خبر، اظهار داشت: پس از درخواستی که ارائه کردیم و به دعوت نمایندگان مجلس شورای اسلامی، روز دوشنبه ۱۳ دی ماه سال جاری، به همراه تعدادی از اعضای جابک با […]

حرف تازه: اعضای هیئت مدیره جامعه آزمایشگاهیان بالینی کشور(جابک) در گیلان با نمایندگان کمیسیون بهداشت مجلس شورای اسلامی دیدار کردند.

هدیه نعمتی با اعلام این خبر، اظهار داشت: پس از درخواستی که ارائه کردیم و به دعوت نمایندگان مجلس شورای اسلامی، روز دوشنبه ۱۳ دی ماه سال جاری، به همراه تعدادی از اعضای جابک با نمایندگان کمیسیون بهداشت مجلس شورای اسلامی دیدار داشتیم.

وی با اشاره به ترافیک کاری نمایندگان افزود: علی رغم وجود سه نوبت کاری مجلس، نمایندگان در وقت تنفس نیز پذیرای ما بودند و تمامی مشکلات مطرح شد.

نماینده هیئت مدیره جابک در گیلان در ادامه گفت: آقایان علی نوبخت، محمدحسین قربانی و ذبیح الله نیکفر از جمله این نمایندگان بودند.

وی تصریح کرد: پیگیری ارتقاء بهره وری، راه اندازی مجدد مقطع دکترا برای ادامه تحصیل و نظام مربوطه از مهمترین موارد مطروحه بود. 

نعمتی در ادامه اظهار داشت: با توضیحات آقای نوبخت مقرر شد با همراهی دولت و مسئولین مربوطه مسائل مربوط به ادامه تحصیل این قشر رفع شود و راهکارهای مناسب به اعضای جابک پیشنهاد داده شد. همچنین توضیحات جامعی در خصوص راه اندازی نظام مربوطه ارائه شد.

وی در پایان اعضای جابک را به اتحاد بیشتر در پیگیری مشکلات موجود و تلاش برای رفع آن دعوت کرد.