گزارش و تصاویر؛

دیدارهای مدیرعامل بانک توسعه تعاون با نجفی و مسرور

حرف تازه – حجت الله مهدیان مدیرعامل بانک توسعه تعاون روز گذشته با حضور در گیلان دیدارهایی با مسئولین استانی داشت. دیدار مهدیان مدیرعامل بانک توسعه تعاون با مسرور مدیرعامل منطقه آزاد انزلی حجت الله مهدیان مدیرعامل بانک توسعه تعاون در سفر به استان گیلان ضمن دیدار با مسرور مدیرعامل منطقه آزاد انزلی به تشریح سیاست های […]

حرف تازه – حجت الله مهدیان مدیرعامل بانک توسعه تعاون روز گذشته با حضور در گیلان دیدارهایی با مسئولین استانی داشت.

دیدار مهدیان مدیرعامل بانک توسعه تعاون با مسرور مدیرعامل منطقه آزاد انزلی

حجت الله مهدیان مدیرعامل بانک توسعه تعاون در سفر به استان گیلان ضمن دیدار با مسرور مدیرعامل منطقه آزاد انزلی به تشریح سیاست های این بانک پرداخت و گفت: از ویژگیهای بانک توسعه تعاون حمایت از همه بخش های اقتصادی با اولویت تعاونی می باشد.

همچنین طرفین در این جلسه ضمن افتتاح و کلنگ زنی شرکت گیلان تاج گستر کاسپین که با سرمایه گذاری ۶۲ میلیارد ریالی جهت احداث مصوب شده بود در رابطه با افتتاح شعبه بانک در منطقه آزادانزلی قبل از پایان سال به توافق رسیدند.

دیدار مهدیان مدیرعامل بانک توسعه تعاون با نجفی استاندار گیلان

در این جلسه مهدیان ضمن تشکر از استاندار گیلان بابت برگزاری این دیدار ، گفت: بانک توسعه تعاون به عنوان یک بانک دولتی و نوپا به کمک استاندار گیلان آماده ارائه هرگونه خدمات به بخش های تولیدی جهت رونق خدمات آنها است.

مدیرعامل بانک توسعه تعاون با اشاره به اینکه حدود ۱۰۰ هزار تعاونی فعال درکشور وجود دارد افزود: عمده این تعاونی ها حساب بانکی دارند.

مهدیان با اشاره به تاکید ربیعی وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی مبنی بر حضور در ایام دهه فجر در استان ها گفت: به همین علت به استان گیلان سفر کردیم.

نجفی استاندار گیلان هم ضمن تشکر از حضور مهدیان و هیات همراه در گیلان از زحمات این مجموعه تشکر کرد.