دیجی کالا گران فروش است؟ | با کد تخفیف دیجی کالا ارزان بخرید

برخی از افراد ادعاهایی مبنی بر گران فروشی دیجی کالا بیان می‌کنند؛ اما این صحبت‌ها تا چه حد درست است؟ علاوه بر این، وجود کد تخفیف دیجی کالا و دیگر راه‌های خرید ارزان و دریافت تخفیف از این فروشگاه، سبب می‌شود در درستی این ادعا شک کنیم.

حرف تازه – رپورتاژ آگهی: در برخی موارد، موضوع گران فروشی توسط دیجی کالا به عنوان یک انتقاد از سوی کاربران مطرح شده است. واقعا چنین چیزی صحت دارد؟ دیجی کالا واقعاً برخلاف ادعاهایش گران فروشی می‌کند؟ اولین نکته ای که برای پاسخ دادن به این سوال باید مد نظر قرار داده شود، این است که بیش از ۷۰ درصد کالا‌های موجود در این فروشگاه توسط فروشنده‌های مختلف عرضه می‌شوند. دیجی کالا نقش نظارتی دارد.

همین تنوع فروشندگان و البته نوسانات و تغییرات همیشگی بازار ممکن است سبب ناهماهنگی‌هایی در تعیین قیمت کالا شود. برای مثال، ممکن است یک فروشنده محصول را با قیمت قدیم و یکی با قیمت جدید عرضه کند. برخی افراد نیز با ارائه کد تخفیف  یا اعمال تخفیف‌های مختلف روی محصولشان قیمت آن را پایین می‌آورند. به همین دلیل است که می‌توانید در این مارکت پلیس برای هر کالا قیمت‌های متفاوتی را ببینید. البته که می‌توانید انتخاب کنید خرید خود را از کدام فروشنده انجام بدهید.

دیجی کالا گران فروش است؟

در مورد سایر محصولات که مستقیماً توسط دیجی کالا به فروش می‌رسد، توجه به بازه زمانی خرید بسیار مهم است. افزایش قیمت ها اصولاً از نوسانات بازار ناشی می‌شوند. زمانی که تعادل بازار به هم بخورد و تقاضای محصول از عرضه بیشتر شود، طبیعی است که قیمت کالا افزایش پیدا می‌کند. در حالی که در یک بازار متعادل رقابت برای فروش محصول باعث می‌شود فروشندگان حداقل قیمت را در نظر بگیرند. علاوه براین، مجموعه دیجیکالا با ارائه کد تخفیف، برگزاری جشنواره ها، تخفیف‌های مناسبتی و طرح‌های متنوع دیگر برای خرید تلاش می‌کند توان خرید کاربران خود را افزایش داده و تجربه مطلوبی برای آن ها فراهم کند.

خرید با کد تخفیف، تجربه ای لذت بخش و مقرون به صرفه

همانطور که گفته شد، ارائه کد تخفیف به عنوان یک روش بسیار خوب برای کاهش قیمت محصولات و فراهم کردن شرایط خرید آسان برای تعداد بیشتری از کاربران مورد استفاده قرار می‌گیرد. مجموعه دیجی کالا هم یکی از هزاران فروشگاهی است که این روش را برای جلب رضایت مشتریان خود به کار می‌گیرد.

نکته مهمی‌که درباره کد تخفیف دیجی کالا باید در نظر داشته باشید، اختصاصی بودن برخی کد ها است. به این معنی که هر کد برای خرید محصولات مشخص و یا استفاده در شرایط مشخص مثل خرید با حداقل قیمت، خرید اول، خرید در شهر خاص و … تعریف شده است. قبل از این که کدی را دریافت کنید، ابتدا باید این شرایط را به صورت کامل مطالعه کرده باشید.

در ادامه، به شما چند نمونه از بهترین کد‌های تخفیف دیجی کالا را برای داشتن خریدی لذت بخش و مقرون به صرفه معرفی می‌کنیم. به علاوه، افزون بر کد‌ تخفیف روش‌های دیگری هم برای خرید ارزان تر از دیجی کالا وجود دارد. استفاده از فرصت‌های شگفت انگیز و خرید در جشنواره‌‌های مختلف از جمله این روش ها هستند که چند نمونه از آن ها را در پایان بررسی خواهیم کرد.

تخفیف ۸۰ درصدی دیجی کالا

یکی از ساده ترین راه ها برای دریافت بیشتری میزان تخفیف از دیجی کالا، خرید در تخفیف‌ها یا انتخاب محصولات در جشنواره‌های مختلف است. در قسمت تخفیف ۸۰ درصدی دیجی کالا ، هر روز محصولات منتخب و متنوعی را می‌توانید با تخفیف‌های بی نظیر تا سقف ۸۰ درصد خریداری کنید. تعداد قابل توجهی محصول در این بخش معرفی می‌شوند و هیچ محدودیتی برای قرار گیری محصولات وجود ندارد. نکته مهمی‌که باید در نظر داشته باشید این است که این تخفیف ها تنها برای مدت مشخصی اعتبار دارند و پس از اتمام این مهلت یا تمام شدن محصول، این لیست آپدیت شده و تغییر می‌کند.

مهم ترین محصولاتی که می‌توانید با این تخفیف‌های ۸۰ درصدی دیجی کالا تهیه کنید عبارت اند از لوازم جانبی برای تلفن‌های همراه، لوازم آرایشی، لوازم آشپزخانه، غذا و تجهیزات نگهداری از حیوانات خانگی، لباس و تجهیزات ورزشی، کفش، لوازم باغبانی، اسباب بازی، کتاب و … همانطور که می‌بینید این اجناس از دسته بندی‌های مختلفی هستند. همین امر، احتمال پیدا شدن کالای مد نظر شما در میان این تخفیف‌ها را بالا می‌برد. پس اگر محصولی را در این قسمت دیدید، تعلل نکنید و قبل از تمام شدن موجودی، سفارش خود را با هزینه کمتر ثبت کنید.

کد تخفیف دیجی کالا ارسال رایگان

کد تخفیف دیجی کالا ارسال رایگان

کد تخفیف دیجی کالا ارسال رایگان  یکی از بهترین و پر استفاده ترین کد‌های تخفیف موجود در این مجموعه است. با استفاده از این کد هر سفارشی که دارید، بدون توجه به وزن و نوع محصول به صورت کاملاً رایگان برای شما ارسال می‌شود. کد تخفیف دیجی کالا ارسال رایگان هم گاهی ممکن است به صورت انحصاری برای محصولات خاص، برند‌های مشخص و یا شرایط خرید منحصر به فردی ارائه شود که قبل از دریافت کد باید به این شرایط توجه کافی داشته باشید. البته، کاربران دیجی پلاس با شرایط ویژه ای از ارسال رایگان بهره مند می‌شود.

کد‌های تخفیف متنوع برای خرید محصولات خاص

دیجی کالا به کاربران خود کد تخفیف می‌دهد. مثلا کد تخفیف برای خرید لوازم دیجیتالی یا محصولات آرایشی و بهداشتی. قبل از ثبت سفارش خود، ابتدا بررسی کنید که محصول مد نظر شما در تخفیف‌های شگفت انگیز موجود است یا نه. اگر نبود می‌توانید با جست و جوی دسته بندی محصول خود آن را انتخاب کرده و یکی از کد تخفیف‌های این فروشگاه را روی سبد خرید خود اعمال کنید تا مبلغ قابل پرداخت کاهش پیدا کند. همچنین، برای خرید اقلام سوپر مارکتی یک بخش ویژه در این سایت در نظر گرفته شده است. اگر محصول مورد نیاز شما جزو این دسته قرار می‌گیرد، قبل از ثبت سفارش سری به بخش شگفت انگیز‌های سوپر مارکتی بزنید.

تخفیف دیجی کالا برای خرید از برند‌های مشخص

از دیگر کد تخفیف‌های جذاب دیجی کالا می‌توان به آن دسته از کد‌هایی اشاره کرد که برای خرید محصولات یک برند خاص ارائه می‌شوند. این تخفیف ها معمولاً از طرف فروشنده اصلی در اختیار شما قرار می‌گیرند. پس اگر برند محصول مورد نیاز خود را می‌دانید وجود کد تخفیف را برای آن بررسی کنید.

سوپر تخفیف ها

یکی از فرصت‌های جذاب و هیجان انگیز برای خرید با تخفیف از دیجی کالا، استفاده از سوپر تخفیف ها است. سوپر تخفیف چیست و چگونه باید از آن استفاده کنیم؟ در این طرح، هر روز رأس ساعت ۱۶ کالا‌هایی شامل تخفیف‌های شگفت انگیز تا سقف ۹۹ درصد می‌شوند. تنها نکته ای که باید به آن دقت کنید این است که درست سر ساعت ۴ بعد از ظهر وارد سایت شده و در بخش سوپر تخفیف ها روی کالای مد نظر خود کلیک کنید. اگر شانس با شما همراه باشد و محصول مورد نیازتان در این بخش قرار بگیرد، خریدی با هزینه شگفت انگیز را تجربه خواهید کرد.

کد تخفیف دیجی کالا

روز‌های شانس دیجی کالا

در کنار روش‌های تخفیف گرفتن از دیجی کالا شاید یک روش جایزه گرفتن هم جذاب به نظر برسد. در طرح روز‌های شانس دیجی کالا با هر بار خرید در هر روز یک شانس برای برنده شدن جایزه ۵۰ میلیونی  به دست خواهید آورد. این جوایز روزانه اهدا می‌شوند و برای تعیین برنده از بین خریداران همان روز قرعه کشی می‌شود. این که جشنواره تا چه زمانی ادامه پیدا می‌کند مشخص نیست. بنابراین بهتر است فرصت را از دست ندهید و همین حالا برای گرفتن جایزه خود اقدام کنید. البته، حتی اگر در این جشنواره نتوانستید برنده شوید نگران نباشید. دیجی کالا معمولاً جشنواره‌های متعددی برگزار می‌کند که همگی جوایزی جذاب و ارزنده دارند.