از مشاوره و برنامه غذایی تا خدمات درمانی

دکتر صالحه روحانی سرپرست هیئت پزشکی ورزشی منطقه آزاد انزلی از خدمات ویژه به ورزشکاران خبر داد

سرپرست هیئت پزشکی ورزشی منطقه آزاد انزلی اعلام کرد: به منظور رفع دغدغه ورزشکاران، خدمات مشاوره ای و درمانی با شرایط ویژه از سوی این مجموعه در نظر گرفته شده است.

به گزارش حرف تازه ، دکتر صالحه روحانی سرپرست هیئت پزشکی ورزشی منطقه آزاد انزلی با بیان اینکه هدف این هیئت رفع دغدغه ورزشکاران در زمینه سلامت است اظهار داشت: ورزشکاران رشته های مختلف ورزشی می توانند از خدمات این مجموعه بهره مند شوند.

وی ضمن تشریح اهمیت بیمه ورزشی، تصریح کرد: ورزشکاران بیمه شده از خدمات مختلف درمانی و مشاوره ای هیئت پزشکی ورزشی برخوردار خواهند بود.

دکتر صالحه روحانی در ادامه خاطر نشان کرد: علاوه بر مصدومیت های مختلفی که گریبانگیر ورزشکاران می شود ممکن است این قشر با آسیب های روحی نیز مواجه شوند و یا اطلاعات کافی در خصوص برنامه غذایی متناسب با ورزش خود نداشته باشند.

سرپرست هیئت پزشکی ورزشی منطقه آزاد انزلی بررسی مستمر شرایط روحی و جسمی ورزشکاران را ضروری دانست و افزود: یک ورزشکار برای کسب نتایج مطلوب و پیشرفت در رشته ورزشی خود، باید علاوه بر آمادگی جسمانی، در شرایط فکری و ذهنی مناسبی نیز قرار بگیرد و به همین دلیل، مشاوره و برنامه غذایی اهمیت ویژه ای برای ورزشکاران دارد.

دکتر صالحه روحانی در پایان با اعلام اینکه این هیئت آمادگی دارد تا به ورزشکاران بیشتری در این زمینه ها خدمات ارائه دهد عنوان کرد: در همین راستا خدمات مشاوره ای و درمانی هیئت پزشکی ورزشی منطقه آزاد انزلی با شرایط ویژه برای ورزشکاران در نظر گرفته شده است.