با حضور شهردار و اعضای شورا از غسال ها و غساله ها تقدیر شد؛

دکتر ثابت قدم : مراجعه به چنین فضاهایی درس عبرتی برای زندگی است

تی تی خبر (حرف تازه) : صبح امروز مراسم تقدیر از غسال ها و غساله های باغ رضوان رشت برگزار شد. در این همایش دکتر ثابت قدم شهردار رشت، هادیزاده معاون سازمان آرامستان ها، فاطمه شیرزاد و فرانک پیشگر رییس و نایب رییس کمیسیون بهداشت شورای اسلامی شهر رشت و جمعی از مدیران شهری حضور […]

تی تی خبر (حرف تازه) : صبح امروز مراسم تقدیر از غسال ها و غساله های باغ رضوان رشت برگزار شد.

در این همایش دکتر ثابت قدم شهردار رشت، هادیزاده معاون سازمان آرامستان ها، فاطمه شیرزاد و فرانک پیشگر رییس و نایب رییس کمیسیون بهداشت شورای اسلامی شهر رشت و جمعی از مدیران شهری حضور داشتند.

دکتر ثابت قدم در این دیدار مراجعه به چنین فضاهایی را درس عبرتی برای زندگی دانست و گفت : اینجا فضای متفاوتی دارد و رنگ و بوی معنویت می دهد.

شهردار رشت با تاکید بر اینکه نباید بر ناراحتی بازماندگان بیفزاییم، بهداشت، سلامت و سرعت عمل را ضروری دانست و افزود : ما مکلف به بهبود محیط آرامستان ها هستیم. تسطیح ، فضای سبز و صندلی هایی برای نشستن از جمله مواردی بود که دکتر ثابت قدم به آنها اشاره کرد.

دکتر محمد علی ثابت قدم همچنین به فرهنگ شرقی و اسلامی ایرانیان اشاره داشت و تصریح کرد : تردد در چنین فضاهایی از بسیاری از معابر و تقاطع های شهری بیشتر است و این ضرورت توجه و بهبود فضای آرامستان ها را نشان می دهد.

فاطمه شیرزاد خطاب به غسال ها و غساله ها گفت:  شما در خدمت رسانی به مردم، به خدا نزدیک ترید و ما نیز به شما افتخار می کنیم. شیرزاد همچنین پیگیری موضوع حقوق این قشر آسیب پذیر را از وظایف نمایندگان مجلس شورای اسلامی در دوره جدید دانست.

رییس کمیسیون بهداشت محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر رشت بر توسعه همه جانبه سازمان آرامستان ها تاکید کرد.

فرانک پیشگر نایب رییس کمیسیون بهداشت محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر رشت نیز این شغل را ایثارگری نامید و گفت : کار شما باید مورد توجه و تقدیر مسئولین قرار بگیرد.

طیبه بینا مدیر پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری رشت انتقال سردخانه مربوط به تشخیص هویت را از خواسته های پرسنل باغ رضوان دانست و همچنین برگزاری کلاس های آموزشی و مشاوره ای را به عنوان یکی از برنامه های پیش رو عنوان کرد.

در انتهای این برنامه از غسال ها و غساله های سازمان آرامستان ها واقع در باغ رضوان رشت تجلیل شد.