در ستاد رسمی شفت حجت الاسلام افتخاری اعلام شد؛

دو نامزد رد صلاحیت شده فومن و شفت با افتخاری اعلام همبستگی کردند

حرف تازه : دو نامزد ردصلاحیت شده انتخابات مجلس دهم در فومن و شفت با نامزد اصلاح طلب این حوزه انتخابیه تجدید پیمان کردند. مجید رجبی ویسرودی و جواد زبردست دو تن از کاندیداهای رد صلاحیت شده انتخابات مجلس دهم در حوزه انتخابیه فومن و شفت دقایقی پیش حمایت  و هم بستگی خود را از حجت الاسلام مهدی […]

حرف تازه : دو نامزد ردصلاحیت شده انتخابات مجلس دهم در فومن و شفت با نامزد اصلاح طلب این حوزه انتخابیه تجدید پیمان کردند.

مجید رجبی ویسرودی و جواد زبردست دو تن از کاندیداهای رد صلاحیت شده انتخابات مجلس دهم در حوزه انتخابیه فومن و شفت دقایقی پیش حمایت  و هم بستگی خود را از حجت الاسلام مهدی افتخاری اعلام کردند.

بنابراین گزارش، ائتلاف رجبی ویسرودی و زبردست گشتی با افتخاری سبب پیچیده تر شدن وضعیت انتخابات در حوزه انتخابیه فومن و شفت خواهد شد.

با این توضیح که با حفظ آرای کاندیدای مورد حمایت از جبهه اصولگرایان، خلیل بهروزی فر و هدایت کردن بخشی از رای های شفتی ها به سید تقی موسویان با توجه به حس ناسیونالیستی این شهرستان به صندوق، روز به روز آرای نماینده فعلی فومن و شفت از سبدش کاسته شده و نتیجه را  بین سه نامزد بهروزی فر، افتخاری و موسویان سه قطبی می سازد.

کاسپین