در پی شکایت شهردار فومن رخ داد؛

دو عضو شورای شهر در راهروهای دادسرای عمومی و انقلاب رشت

تی تی خبر (حرف تازه) : دو عضو شورای شهر فومن در پی شکایت شهردار این شهر در راهروهای دادسرای عمومی و انقلاب رشت حاضر شدند. سیدسینا میری نرگسی و زهرا نظری از اعضای شورای اسلامی شهر فومن در پی شکایت هوشنگ عباسقلی زاده شهردار فومن در دادسرای عمومی و انقلاب رشت حاضر شدند. شهردار فومن […]

تی تی خبر (حرف تازه) : دو عضو شورای شهر فومن در پی شکایت شهردار این شهر در راهروهای دادسرای عمومی و انقلاب رشت حاضر شدند.

سیدسینا میری نرگسی و زهرا نظری از اعضای شورای اسلامی شهر فومن در پی شکایت هوشنگ عباسقلی زاده شهردار فومن در دادسرای عمومی و انقلاب رشت حاضر شدند. شهردار فومن در شکایت خود به جز این دو عضو شورا از یک روزنامه نگار فومنی نیز شکایت کرده است.

پیش از این زهرا نظری در گفتگویی در خصوص دلیل شکایت شهردار گفته بود: آنچه در برگه احضاریه قید شده است نشر اکاذیب است.

فارغ از دلایل وسطح اختلاف نظر و اختلاف سلیقه میان اعضای شورا و شهردار فومن، سوالی که ذهن بسیاری از اهالی رسانه را به خود مشغول می کند این است که آیا شورانشینان مرز بین انتقاد و تخریب را رعایت نکرده اند و یا شهردار تحمل انتقاد سازنده را نداشته است که راهروهای دادسرا باید پایان بخش این اختلاف نظرها میان مدیران شهری باشد. اتفاقی ناخوشایند که پیش از این نیز در برخی شهرها مسبوق به سابقه بوده است و شاید در آینده ای نزدیک شهرهای دیگری نیز شاهد چنین صحنه هایی باشند!

نگاهی به جلسه یکصد و سی و چهارم شورای اسلامی شهر فومن در هفته گذشته که با حضور رانندگان تاکسی :

در جلسه هفته گذشته  شورای اسلامی شهر فومن اختلاف نظر میان اعضای شورا و شهردار فومن و همچنین تلاش برخی اعضا در راستای تعامل و همدلی کاملا مشهود بود. در این جلسه در حالیکه ابراهیمی رییس شورا، با طبیعی دانستن اختلاف سلیقه میان شهرداری و شورای شهر فومن، تعامل همدلی و همگرایی را راز رسیدن به سرمنزل مقصود دانسته بود؛ نعمتی دیگر عضو شورای شهر فومن از شهردار این شهر خواسته بود به شکایت از اعضای شورا و خبرنگاران پایان دهد. وی همچنین برخی جرائد را در دامن زدن به اختلافات مقصر دانسته بود.

اما از سوی دیگر نعمتی، خروج عباسقلی زاده شهردار فومن در زمان آغاز سخنرانی زهرا نظری را زشت نامید. علیرضا علیدوست دیگر عضو شورا نیز خروج شهردار در این جلسه را که ۸ راننده تاکسی حضور داشتند بی احترامی دانست. ولیزاده دیگر عضو شورای شهر فومن نیز خطاب به رانندگان گفت: من به شما احترام می گذارم. زهرا نظری نیز ضمن عذر خواهی از رانندگان تاکسی بابت خروج بدون خداحافظی شهردار گفت : ایشان تحمل انتقاد و توان عذرخواهی از شما را نداشت. سیدسینا میرنرگسی نیز بی جواب ماندن نامه های درخواست مشخص شدن میزان بدهی شهرداری را از ناکارامدی امور مالی شهرداری دانست.