شنیده ها؛

دو دستگی طیف شش نفره شورا در خصوص تعیین شهردار منطقه یک رشت + گزینه های احتمالی

شنیده ها حاکی از آن است طیف شش نفره شورا به دنبال معرفی جایگزین برای ناصر عطایی شهردار منطقه یک رشت است اما تاکنون در این زمینه به اجماع نرسیده است.

اختصاصی حرف تازه – شنیده ها حاکی از آن است طیف شش نفره شورا به دنبال معرفی جایگزین برای ناصر عطایی شهردار منطقه یک رشت است اما تاکنون در این زمینه به اجماع نرسیده است.

به گزارش حرف تازه و بر اساس شنیده ها، از آرش امیرلو و اصغر کامران به عنوان دو گزینه نهایی این طیف برای شهرداری منطقه یک یاد می شود.

گفته می شود اسماعیل حاجی پور، احمد رمضانپور و فرهام زاهد نظرشان بر حضور اصغر کامران در راس شهرداری منطقه یک است و حامد عبدالهی، حجت جذب و محمدحسن علیپور بر حضور آرش امیرلو تاکید دارند.

پیش از این در بحث انتخاب رئیس شورا نیز شاهد ایجاد دو زیرگروه ۳ نفره در طیف اکثریت شورا بودیم و از رمضانپور و جذب به عنوان گزینه های نهایی ریاست یاد می شد اما در نهایت و در دقایق پایانی اسماعیل حاجی پور به ریاست رسید و اتحاد این طیف حفظ شد.

باید دید آیا در مسائلی همچون اینگونه عزل و نصب ها نیز اعضای این طیف در کنار یکدیگر خواهد ماند و یا با تشدید اختلاف نظرها رفته رفته شاهد ایجاد طیف های جدیدی در شورای شهر خواهیم بود؟

از سوی دیگر باید منتظر واکنش ناصر حاج محمدی، شهردار رشت، در این زمینه باشیم و ببینیم آیا او در مقابل چنین خواسته هایی تسلیم خواهد شد؟

حرف تازه آمادگی انتشار پاسخ های احتمالی و خبرهای تکمیلی در این زمینه را دارد و تا این لحظه به طور قطعی قادر به تایید این شنیده ها نیست.