رضا رسولی:

دو دستگاه اتوبوس به مسکن مهر اختصاص یافت / ۱۲۵ جسد اتوبوس در پارکینگ داریم / طرح سازمان شهرداری ها یک فرصت است

حرف تازه : رضا رسولی در جلسه مشترک سه کمیسیون برنامه بودجه، توسعه و عمران و حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر رشت با بیان اینکه مشکل حمل و نقل گریبانگیر همه شهروندان است افزود: البته این مشکلات در مناطق کم برخوردارتر مثل حمیدیان یا مسکن مهر بیشتر احساس می شود. رئیس کمیسیون حمل […]

حرف تازه : رضا رسولی در جلسه مشترک سه کمیسیون برنامه بودجه، توسعه و عمران و حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر رشت با بیان اینکه مشکل حمل و نقل گریبانگیر همه شهروندان است افزود: البته این مشکلات در مناطق کم برخوردارتر مثل حمیدیان یا مسکن مهر بیشتر احساس می شود.

رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر رشت از تهیه دو دستگاه اتوبوس برای مسکن مهر خبر داد و گفت: البته این دو دستگاه از جایی دیگر کم شده است.

رسولی تصریح کرد : ۱۲۵ جسد اتوبوس در پارکینگ داریم و کمبود ناوگان، خروجی یک دوره طولانی کم کاری است. نتوانستیم در گذشته و در دوران طلایی تامین ناوگان زمانیکه نفت ۱۵۷ دلار بود و یارانه دولتی مطرح بود کار خاصی انجام دهیم و سهم ما از افزایش ناوگان تقریبا صفر بود.

رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر رشت افزود: امروز یک فرصت دیگر از سوی سازمان شهرداری های کشور برای تامین ناوگان با هزینه دولتی فراهم شده است و با کمک مسئولین در حالیکه رشت در ابتدا ظاهرا در این برنامه جایی نداشت حالا مکاتبات لازم صورت گرفته است و مورد حمایت قرار می گیرد.

وی با اعلام اینکه اگر از این فرصت استفاده نکنیم شهر دیگری از این موقعیت استفاده می کند گفت: ما امروز مشکلات مردم را درک کرده ایم و  باید تمام تلاشمان را برای رفع این مشکلات انجام دهیم.

رسولی همچنین از اعضای شورا دعوت کرد تا بازدیدی از وضعیت تاسف بار اتوبوس های بلا استفاده شهر رشت داشته باشند و این موضوع را برای درک بیشتر عمق فاجعه موثر دانست.