حامد ذره دوست برای گیلان تاریخ ساز شد؛

دو ایرانی به جمع ۸ بازیکن برتر اسنوکر دنیا راه یافتند

حرف تازه : رقابت های اسنوکر قهرمانی جهان در مرحله یک هشتم پایانی انجام شد و طی آن سهیل واحدی و حامد ذره دوست با پیروزی در مقابل حریفان خود راهی مرحله یک چهارم پایانی شدند. بعد از ظهر امروز یکشنبه هفتم آذر ماه سهیل واحدی با پیروزی ۵ بر ۴  در مقابل لوکاس کلکرز از […]

حرف تازه : رقابت های اسنوکر قهرمانی جهان در مرحله یک هشتم پایانی انجام شد و طی آن سهیل واحدی و حامد ذره دوست با پیروزی در مقابل حریفان خود راهی مرحله یک چهارم پایانی شدند.

بعد از ظهر امروز یکشنبه هفتم آذر ماه سهیل واحدی با پیروزی ۵ بر ۴  در مقابل لوکاس کلکرز از کشور آلمان و حامد ذره دوست با پیروزی ۵ بر ۴ در مقابل هموطن خود امیر سرخوش موفق شدند به مرحله یک چهارم پایانی صعود کنند.

سهیل واحدی فردا دوشنبه هشتم آذر ماه در مرحله یک چهارم پایانی رقابت های اسنوکر قهرمانی جهان در مقابل Michael Judge از ایرلند و حامد ذره دوست در مقابل Declan Brennan از ایرلند شمالی قرار میگیرند.

ملی پوشان کشورمان پیش از این در مرحله یک هشتم پایانی با پیروزی  در مقابل حریفانی از کشورهای اسکاتلند و مصر بین ١۶ بازیکن برتر جهان قرار گرفتند .

رقابت های اسنوکر قهرمانی جهان ۲۹ آبان ماه تا ۹ آذرماه در بخش آقایان ، پیشکسوتان، و بانوان به میزبانی کشور قطر برگزار می شود. تیم ایران با ترکیب سهیل واحدی، امیر سرخوش، حامد ذره دوست و آرمان دیناروند در بخش آقایان، اکرم محمدی در بخش بانوان و جهانگیر حبیب زاده دهکردی،علی بصیری در بخش پیشکسوتان به سرمربیگری کامران شهلا در رقابت های اسنوکر قهرمانی جهان شرکت می کند.

روابط عمومی هیئت بیلیارد و بولینگ گیلان

photo_2016-11-28_02-33-14photo_2016-11-28_02-33-27