دومین جشنواره ققنوس برگزار می شود

حرف تازه : دومین جشنواره ققنوس برگزار می شود. دومین جشنواره ی ققنوس از آذر ماه سال جاری شروع و فراخوان جشنواره از ۲۵ آذر ماه در فضای مجازی ارسال و از اول دی ماه تبلیغات محیطی آن شروع خواهد شد زمان ثبت نام و ارسال آثار و یا طرح اثر از ۲۰ دی ماه بوده […]

حرف تازه : دومین جشنواره ققنوس برگزار می شود.

دومین جشنواره ی ققنوس از آذر ماه سال جاری شروع و فراخوان جشنواره از ۲۵ آذر ماه در فضای مجازی ارسال و از اول دی ماه تبلیغات محیطی آن شروع خواهد شد زمان ثبت نام و ارسال آثار و یا طرح اثر از ۲۰ دی ماه بوده و تمدید نخواهد شد.

نفرات راه یافته به جشنواره تا ۲۵ دی ماه معرفی خواهد شد و   باز بینی آثار در اواسط بهمن ماه انجام می شود و از میان آثار راه یافته به جشنواره آثار منتخب برای بخش مسابقه معرفی می گردد، جشنواره در اوایل اسفند ماه به مدت ۵ روز برگزار می شود  و در پایان روز ششم آیین اختتامیه جشنواره برگزار و نفرات برگزیده معرفی می شود.

بخش های جشنواره
فیلم کوتاه
فیلم مستند
موسیقی
تئاتر خیابانی
صحنه ای
استند آپ
موضوعات جشواره به شرح زیر است اما جهت سهولت دانشجویان برای شرکت در جشواره با تصمیم گیری شورا جشنواره؛ بخش آزاد به جشنواره اضافه شد و موضوع جشنواره آزاد است.
موضوعات کشوری ..
اقتصاد مقاومتی
عدالت و برابری
سبک زندگی امامان و معصومین
هنر غربی
هنر دینی
فرهنگ و آداب و رسوم بومی و محلی
مبارزه با مفاسد اقتصادی
آئین هاو عزاداری ایرانی اسلامی
سبک زندگی و مطالعات دانشجویی
موضوعات در بخش استانی
حجاب
نهضت جنگل و بیداری اسلام
مفاخر گیلان
شهید و شهادت
دفاع مقدس
انقلاب اسلامی
محیط زیست و طبیعت
معضلات اجتماعی فرهنگی اقتصادی

بخش آزاد
به نفرات برگزیده جوایز ارزنده اهدا می شود و  آثار برتر که با موضوعات کشوری مطابقت دارند برای شرکت در بخش کشوری به تهران ارسال می شود.
شرایط حضور در جشنواره
صاحب اثر باید دانشجوی یکی از دانشگاه های استان باشد.
بسیجی بودن و یا داشتن کارت بسیج الزامی نیست.


فرهنگسرای مجازی رشت