دومین برد اقتصادی تیم ملی این بار مقابل امارات

رقابت های مقدماتی جام جهانی در آسیا عصر سه شنبه پیگیری شد و با دومین برد اقتصادی تیم ملی این بار مقابل امارات همراه بود.

قلم آزاد – بهنیا ثابت رفتار: در چارچوب رقابت های هفته دوم رقابت های مقدماتی جام جهانی در آسیا، از گروه اول، کره شمالی و قطر به تساوی ۲ بر ۲ رضایت دادند و ازبکستان در زمین قرقیزستان ۳ بر ۲ به برتری دست یافت. شاگردان امیر قلعه نویی در تیم ملی ایران نیز در زمین امارات با تک گل مهدی قائدی به برتری دست یافتند تا دومین برد اقتصادی تیم ملی این بار مقابل امارات شکل بگیرد.

در پایان هفته دوم ازبکستان و ایران با ۶ امتیاز در صدر گروه A قرار دارند و تیم های امارات با ۳، کره شمالی و قطر با ۱ و قرقیزستان بدون امتیاز در رده های سوم تا ششم ایستاده اند.

در گروه دوم عمان ۳ بر ۱ مقابل کره جنوبی تن به شکست داد. فلسطین با نتیجه مشابه مغلوب اردن شد و دیدار تیم های کویت و عراق با تساوی بدون گل به پایان رسید.

در گروه B، اردن، کره جنوبی و عراق با ۴ امتیاز در رده های اول تا سوم ایستاده اند. کویت با ۲، قلسطین با ۱ و عمان بدون امتیاز در رده های بعدی قرار دارند.

اما در گروه سوم، چین در زمین خود مقابل عربستان ۲ بر ۱ شکست خورد. اندونزی و استرالیا به تساوی بدون گل رضایت دادند و ژاپن در ادامه قدرتنمایی خود این بار با ۵ گل در زمین بحرین به برتری دست یافت. سامورایی ها در هفته نخست نیز با ۷ گل چین را با شکستی سنگین بدرقه کردند.

در جدول گروه C، ژاپن با ۶ امتیاز و ۱۲ گل زده و بدون گل خورده در صدر است. عربستان ۴ امتیازی است و تیم های بحرین، اندونزی و استرالیا به ترتیب با ۳، ۲ و ۱ امتیاز در رده های سوم تا پنجم قرار گرفته اند. چین نیز با دو شکست و بدون امتیاز قعرنشین است.

هفته سوم این مسابقات پنجشنبه ۱۹ مهر برگزار خواهد شد. در مهم ترین مسابقات ازبکستان میزبان ایران است. اردن به مصاف کره جنوبی می رود و عربستان میزبان ژاپن خواهد بود تا در هر سه گروه دو تیم صدرنشین به مصاف یکدیگر بروند.