دنیامالی: به دنبال منابع پایدار برای شهرداری ها هستیم

نماینده مردم در مجلس با بیان اینکه ما به دنبال منابع پایدار برای شهرداری ها هستیم، گفت: همه تلاشمان را خواهیم کرد که شهر بهتر اداره شود.

حرف تازه – احمد دنیامالی نماینده مردم بندرانزلی در جلسه معارفه شهردار جدید بندرانزلی، گفت: امیدوارم خیرِ این انتخاب برای مردم شهر باشد.

نماینده مردم بندرانزلی در مجلس شورای اسلامی درباره مسایل مدیریت شهری، تصریح کرد:  ما دارای نقاط قوت و ضعفی هستیم که  در مجلس روی دو موضوع در حال بررسی هستیم.
وی ادامه داد: اول طرح جامع مدیریت شهری و دوم بحث قانون درآمد های پایدار شهرداری ها, از زمانی که دولت تصمیم گرفت شهرداری ها خودکفا باشند شهرداری های شهرهای کوچک دچار تنش های مدیریتی بسیار مهمی شدند از یک طرف موظفند که طرحهای جامع و تفصیلی را مبناء کار بدانند و از یک طرف منابع و درآمدهایشان در حقوق و عوارض کفایت نمی کند و منابع دولت هم برای اجرای طرح های شهری کافی نیست.
دنیا مالی افزود شهر ما مشکلاتش از شهرهای دیگر بیشتر نباشد کمتر نیست اگر این قوانین مصوب شود درآمد شهرداری ها پایدار خواهد بود و دیگر شهرداری ها و نیازمند منابع کمیسیون ماده ۱۰۰ نیستند.
عضو کمیسیون عمران در مجلس یادآورشد: بنده در مجلس همه تلاشم را خواهم کرد که بتوانیم شهر را بهتر اداره کنیم از مهندس بدری هم خواهش می کنم با همان انرژی که از گذشته از ایشان انتظار داریم کار کنند.
دنیامالی: به دنبال منابع پایدار برای شهرداری ها هستیم

دنیامالی: به دنبال منابع پایدار برای شهرداری ها هستیم

خانه ملت