رئیس شورای اسلامی شهر رشت:

دنبال کارهای بزرگتری برویم

حرف تازه – رئیس شورای شهر رشت در جلسه شورای اداری استان بر ضرورت انجام کارهای بزرگ در رشت تاکید کرد. رئیس شورای اسلامی شهر رشت با بیان اینکه در جلسه شورای اداری شهرداری رشت آمده ایم تا دغدغه های مدیران شهرداری را بشنویم گفت: با شنیدن صحبت مدیران شهرداری رشت متوجه می شویم که […]

حرف تازه – رئیس شورای شهر رشت در جلسه شورای اداری استان بر ضرورت انجام کارهای بزرگ در رشت تاکید کرد.

رئیس شورای اسلامی شهر رشت با بیان اینکه در جلسه شورای اداری شهرداری رشت آمده ایم تا دغدغه های مدیران شهرداری را بشنویم گفت: با شنیدن صحبت مدیران شهرداری رشت متوجه می شویم که دردها و دغدغه هایی که بیان می کردیم را همه احساس کرده اند اما شاید فقط آن را فریاد نزده اند.

سید امیرحسین علوی با اشاره به اینکه اعضای شورا منتخبین مردم هستند افزود: اگر دغدغه، نکته یا انتقادی ار مطرح می کنند در راستای این است که خدمت بهتری ارائه شود.

وی با تاکید بر اینکه گزارش های ژورنالیستی باید کنار گذشته شود ؛ تصریح کرد: از امروز باید همه دنبال کار بیشتر برویم. 

رئیس شورای پنجم رشت خاطر نشان کرد: این عزم و اراده وجود دارد که مسیر پیشرفت و توسعه رشت را تند تر و پویا تر بپیماییم تا از سایر شهرها عقب نمانیم.

سید امیر حسین علوی با اعلام اینکه تغییرات حرکتی شورای پنجم برای مردم ملموس خواهد بود تصریح کرد : عزم شورای پنجم برای کارهای بزرگ جزم است.

وی در ادامه گفت: شورای چهارم با تمام فراز و فرودها و سختی ها و مشکلاتش تمام شده است و امروز منتخبین مردم با ذهنیت جدیدی آمده اند. ذهن ها شسته شده و مسیر کاری جدیدی آغاز شده است.

رئیس شورای اسلامی شهر رشت با اشاره به دیدارهای روزهای اخیر خود با کارکنان بدنه شهرداری رشت در سطوح غیر مدیریتی؛ گفت: خروجی این دیدارها نتایج خوبی را به همراه داشت. 

سید امیرحسین علوی با تاکید بر اینکه برای پیشرفت شهر باید یک کار تیمی به نمایش گذاشته شود تصریح کرد: اینطور نیست که داشته هایمان را در مجموعه شهرداری رشت نادیده بگیریم.

وی در ادامه با اشاره به توان مدیریتی بالای مدیران شهرداری رشت گفت: توان مدیریتی بالایی در مدیران وجود دارد اما باید تلاش بیشتری داشته باشید تا جلب اعتماد کنید و به دنبال کارهای بزرگتر بروید.

رئیس شورای اسلامی شهر رشت همچنین در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: باید به خطوط فکری که این روزها در شورای پنجم در حال بازتولید است تعهد وجود داشته باشد و سرلوحه کار اعضا قرار بگیرد.