حواشی نشست خبری مجمع نمایندگان گیلان

دلخوش: هر جای کشور می توانم دخالت کنم/ توانمندم و هر جا دلم خواست کاندیدا می شوم/ کوچکی نژاد: حریم یکدیگر را باید حفظ کنیم/ این خیانت، اختلاف افکنی و مشکل است

جبار کوچکی نژاد به صحبت های کاظم دلخوش واکنش نشان داد.

حرف تازه –  نشست خبری مجمع نمایندگان استان گیلان با اصحاب رسانه عصر روز شنبه در رشت برگزار شد و طی آن جبار کوچکی نژاد به صحبت های کاظم دلخوش واکنش نشان داد.

هر جای کشور می توانم دخالت کنم/ ۴ دوره به من می گویند بیا از رشت کاندیدا شو

کاظم دلخوش نماینده صومعه سرا در مجلس شورتی اسلامی در بخشی از صحبت های خود در خصوص مساله درخواست آسفالت از سازمان عمران شهرداری رشت تصریح کرد: قانون اساسی به من گفته شما هر جای کشور می توانی حرف بزنی. هر جای کشور می توانی در انتخابات شرکت کنی. من هر جای کشور می توانم دخالت کنم. مگر درد مردم فقط برای یک شهر است. من در رشت فامیل دارم. دوستان من رشت ساکنند. حالا یک نامه زدیم که یک کوچه را آسفالت کنید شدم نماینده رشت؟ اگر بخواهم می آیم. کسی نمی تواند بگوید چرا آمدی یا نیامدی. این قدرت را دارم در کشور دفاع از حق ملت کنم و هر جا دلم خواست کاندیدا شوم. 

وی در قسمتی دیگر از سخنانش گفت: بنده احساس می کنم آدم توانمندی هستم و هرجا از دستم بربیاید کار را انجام می دهم. 

نماینده صومعه سرا در پایان خطاب به کوچکی نژاد و حسنی گفت: ۴ دوره به من می گویند بیا از رشت کاندیدا شو. اگر بخواهم بیایم می آیم و با جرات می آیم. اگر هم نخواهم بیایم نمی آیم.

این خیانت، اختلاف افکنی و مشکل است/ حریم یکدیگر را باید حفظ کنیم

جبار کوچکی نژاد در بخشی از صحبت های خود به اظهارات دلخوش واکنش نشان داد و با تاکید بر حفظ حریم حوزه های هریک از نمایندگان خاطر نشان کرد: اگر در یک حوزه ای همه مشکلات مردم مرتفع شود و نماینده به شهر دیگری ورود کند بحث دیگری است اما من نمی پذیرم مدیر کلی در یک شهری نماینده شهر دیگری را دعوت به جلسه کند و نماینده شهر خود را دعوت نکند. این خیانت، اختلاف افکنی و مشکل است.

وی افزود: حریم یکدیگر را باید حفظ کنیم. اگر شهر نماینده دارد و مدیر کلی قصد برگزاری جلساتی با نمایندگان دارد باید نماینده همان شهر حتما حضور داشته باشد. نمی شود که نماینده شهر را هیچ بگیرید. هیچ عقل سیاسی این موضوع را نمی پذیرد. هر مدیر کلی که چنین کاری کند باید برخورد شود.