دلخوش خواستار شکایت ایران از آمریکا بابت تعرض به هواپیمای ماهان شد

دلخوش نماینده مردم شریف صومعه سرا در مجلس شورای اسلامی خواستار شکایت ایران از آمریکا بابت تعرض به هواپیمای ماهان شد.

حرف تازه – سید کاظم دلخوش نماینده مردم شریف صومعه سرا در مجلس شورای اسلامی خواستار شکایت ایران از آمریکا بابت تعرض به هواپیمای ماهان شد و گفت: هدف آمریکا از تعرض به هواپیمای مسافربری ماهان خدشه دار کردن و اخلال در روابط ایران، سوریه و لبنان بود.

سیدکاظم دلخوش اباتری روز یکشنبه در گفت‌وگو با ایرنا با اشاره به ایجاد مزاحمت دو فروند جنگنده آمریکایی برای هواپیمای مسافربری شرکت ماهان در آسمان سوریه این اقدام را مشابه رفتار آمریکا در دوران دفاع مقدس و هدف قراردادن هواپیمای مسافربری ایرانی بر فراز آب‌های نیلگون خلیج فارس و کشتن ۲۹۰ تن از مسافران این هواپیما عنوان کرد.
نماینده مردم صومعه سرا در مجلس شورای اسلامی، بیشتر پروازهای جمهوری اسلامی ایران به سوریه را زیارتی عنوان کرد و با احمقانه توصیف کردن این اقدام جنگنده‌های آمریکایی، گفت: این  حادثه نشان می‌دهددشمن در ضعف قرار دارد.
عضو مجمع نمایندگان استان گیلان ، خواستار شکایت و احقاق حق جمهوری اسلامی ایران در مجامع بین المللی شد و افزود: هدف اصلی آمریکایی ‌ها به اشتباه انداختن خلبان هواپیمای مسافربری ایران و ایجاد فاجعه انسانی بود تا رابطه کشورهای ایران، سوریه و لبنان خدشه دار شود.
دلخوش خواستار شکایت ایران از آمریکا بابت تعرض به هواپیمای ماهان شد

دلخوش خواستار شکایت ایران از آمریکا بابت تعرض به هواپیمای ماهان شد