دعوت شهردار رشت از عموم مردم جهت حضور پرشکوه در راهپیمایی ۲۲ بهمن

حرف تازه – دکتر مسعود نصرتی با صدور پیامی از عموم مردم ولایتمدار رشت جهت حضور حماسی در راهپیمایی ۲۲ بهمن دعوت به مشارکت کرد. در متن پیام دکتر نصرتی آمده است: بسمه تعالی چهلمین بهار انقلاب فرا رسید و بار دیگر توفیق حضور در صحنه و خدمت به انقلاب شکوهمند اسلامی نصیبمان شد؛ انقلابی […]

حرف تازه – دکتر مسعود نصرتی با صدور پیامی از عموم مردم ولایتمدار رشت جهت حضور حماسی در راهپیمایی ۲۲ بهمن دعوت به مشارکت کرد.

در متن پیام دکتر نصرتی آمده است:

بسمه تعالی

چهلمین بهار انقلاب فرا رسید و بار دیگر توفیق حضور در صحنه و خدمت به انقلاب شکوهمند اسلامی نصیبمان شد؛ انقلابی که در بهمن ۵۷ پس از سالها مجاهدت و مبارزه با رهبری و تدابیر عالمانه حضرت امام خمینی(ره) به ثمر نشست و در طی سالها، با عبور از گردنه های پر پیچ و خم و سنگ اندازی های دشمنان، با رهنمودهای بی بدیل حضرت آیت الله خامنه ای (مدظله العالی) به اهداف والایی دست یافت.

تاریخ معاصر ایران سرشار از غرور و حماسه، عزت و آزادی و پایبندی و ایستادگی است. از سالهای پیش از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی تا دوران هشت ساله دفاع مقدس و جنگ با رژیم بعثی عراق و همچنین مبارزه با منافقان کوردل و گروهک های تروریستی و موارد متعدد دیگر، همگی در سایه رهنمودهای امام و رهبری و به برکت خون فرزندان این آب و خاک بوده است که کشتی انقلاب به سلامت عبور کرده و به ساحل آرامش رسیده است و وجبی از خاک این سرزمین به دست بیگانگان نیفتاده است.

امروز وظیفه یکایک ما است به پاس تمام از خودگذشتگی ها و جانفشانی های هم میهنان خود که در راه اعتلای نظام رقم خورده است، بار دیگر حماسه ای از جنس حضور خلق کنیم و با مشت های گره کرده آرمانهایمان را به گوش دنیا برسانیم. مدیران شهری رشت نیز در کنار شما مردم شریف و دوشادوش سایر مسئولین دلسوز نظام، به خیابان ها خواهند آمد و فریاد مبارزه با استکبار سر خواهند داد.

وعده دیدار ما ؛ ۲۲ بهمن ۹۶ …

                                                                                                                          مسعود نصرتی     
                                                                                                                           شهردار رشت