آیت الله اشکوری:

دشمنان با سپاه‌هراسی و روحانیت‌هراسی درصدد ضربه زدن به مردم و نظام ‌هستند

حرف تازه – عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: دشمنان با ایجاد سپاه هراسی و روحانیت هراسی درصدد ضربه زدن به مردم و نظام جمهوری اسلامی هستند و با بزرگ‌نمایی فعالیت‌های سپاه در حوزه‌های اقتصادی خدمات آن‌ها را زیر سؤال می‌برند. آیت‌الله سید‌علی حسینی‌اشکوری امروز در درس خارج فقه با اشاره به مناسبت‌های ماه شعبان اظهار […]

حرف تازه – عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: دشمنان با ایجاد سپاه هراسی و روحانیت هراسی درصدد ضربه زدن به مردم و نظام جمهوری اسلامی هستند و با بزرگ‌نمایی فعالیت‌های سپاه در حوزه‌های اقتصادی خدمات آن‌ها را زیر سؤال می‌برند.

آیت‌الله سید‌علی حسینی‌اشکوری امروز در درس خارج فقه با اشاره به مناسبت‌های ماه شعبان اظهار داشت: روز ارتش، سپاه و جانباز باید موردتوجه بیشتری قرارگرفته چراکه حرمت به آن در راستای اقتدار نظام بوده و حیثیت نظام بستگی به اقتدار نظام دارد.

وی توطئه‌های دشمنان را در شکست اقتدار نظام جمهوری اسلامی یادآور شد و افزود: طبق روایات همه خیر در سایه اقتدار است که معنا پیدا می‌کند، زیرا در سایه اقتدار، قدرت، توانمندی نظام،  امنیت و آرامش نظام فرصت ظهور در جامعه را پیدا می‌کند.

عضو مجلس خبرگان رهبری با تأکید بر جایگاه ارتش و سپاه در حفظ نظام گفت: ارتش و سپاه با خدمات ارزشمندی که به‌نظام جمهوری اسلامی داشته‌اند نظام را حفظ کرده و ما باید شاکر این نعمت الهی بوده و بدانیم دشمنان از اقتدار نظام راضی نیستند.

وی تلاش جانبازان و خون شهدا را تضمین‌کننده وقار و دوام نظام معرفی و تصریح کرد: با تلاش جانبازان و خون شهدا است که نظام روی پای خود ایستاده و در برابر توطئه‌های دشمنان سینه سپر کرده است و دشمنان برای از بین بردن نظام سعی در ایجاد هراس از سپاه در بین مردم دارد.

آیت‌الله حسینی‌اشکوری با هشدار به مردم برای آگاهی نسبت به توطئه‌های دشمنان ابراز کرد: مردم باید هوشیار باشند و بدانند دشمنان با ایجاد سپاه‌هراسی و روحانیت هراسی درصدد ضربه زدن به مردم و نظام جمهوری اسلامی  هستند و با بزرگ‌نمایی فعالیت‌های سپاه در حوزه‌های اقتصادی خدمات آن‌ها را زیر سؤال می‌برند.

وی خدمات سپاه را در حوزه اقتصاد به نفع ملت و کشور ایران دانست و گفت: باید همه ارگان‌ها و دستگاه‌ها در کنار هم قرارگرفته و دوستانه در جهت پیشرفت کشور گام بردارند تا دشمنان نتوانند بین نهادهای دلسوز کشور و مردم و دولت تفرقه‌افکنی کنند.

عضو مجلس خبرگان رهبری از سپاه و دولت خواست تا به‌صورت هماهنگ در همه عرصه‌ها فعالیت کرده و تأکید کرد: سپاه همان‌طور که در گسترش صنایع نظامی در کشور به موفقیت‌های چشمگیری دست پیداکرده است می‌تواند در حوزه‌های اقتصادی نیز به کمک دولت آمده و با محوریت رهبری در جهت خدمت مردم حرکت کنند.