دست رد پلیس املش به رشوه ۱۰ میلیونی ریالی

سرهنگ وهاب محسن نژاد رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی استان گیلان اظهار کرد: ماموران انتظامی پاسگاه املش شمالی در حین گشت زنی به فردی ۳۹ ساله که سابقه دار در زمینه خرید و فروش مواد مخدر بود، مشکوک شده و با فرار او مواجه شدند. وی با بیان اینکه ماموران انتظامی با تعقیب و گریز موفق […]

۸۱۸۵۷۵۲۳-۷۰۳۳۶۳۰۵سرهنگ وهاب محسن نژاد رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی استان گیلان اظهار کرد: ماموران انتظامی پاسگاه املش شمالی در حین گشت زنی به فردی ۳۹ ساله که سابقه دار در زمینه خرید و فروش مواد مخدر بود، مشکوک شده و با فرار او مواجه شدند.
وی با بیان اینکه ماموران انتظامی با تعقیب و گریز موفق به دستگیری این متهم شدند، افزود: ماموران در بازرسی از متهم، مقادیری ماده مخدر هروئین و یک دستگاه ترازوی دیجیتال و یک عدد پایپ کشف و ضبط کردند.
سرهنگ محسن نژاد بیان داشت: متهم برای رهایی از بزه انتسابی و فرار از اعمال قانون، به ماموران انتظامی رشوه پیشنهاد کرد که این مامور وظیفه شناس، با صحت عمل موضوع را صورتجلسه و ضمیمه پرونده این متهم کرد.
رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی استان گیلان با بیان اینکه متهم با تشکیل پرونده و صورتجلسه رد رشوه به مقام قضایی معرفی شد، از مردم خواست هرگونه انتقاد، پیشنهاد، تقدیر و … درخصوص عملکرد پلیس گیلان را در تماس با سامانه ۱۹۷ نظارت همگانی پلیس اطلاع دهند.
شهرستان املش در ۷۰ کیلومتری شرق مرکز استان گیلان واقع است.

منبع : ایرنا