در پی اختلاف شخصی و خانوادگی رخ داد؛

دستگیری عامل تیراندازی در آستانه اشرفیه | یک نفر مجروح و به بیمارستان منتقل شد

سرهنگ سیدمهدی نجفی‌پور، فرمانده انتظامی آستانه‌اشرفیه از دستگیری عامل تیراندازی با سلاح شکاری غیرمجاز در این شهرستان خبر داد و افزود: در این نزاع یک نفر با سلاح شکاری توسط طرف دیگر درگیری مجروح و بیمارستان منتقل شده است.

به گزارش حرف تازه ، فرمانده انتظامی آستانه‌اشرفیه از دستگیری عامل تیراندازی با سلاح شکاری غیرمجاز در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ سیدمهدی نجفی‌پور با بیان اینکه اخلال در نظم عمومی و ارعاب شهروندان خط قرمز پلیس و دستگاه قضایی است، اظهار داشت: پلیس با عاملان هرگونه رفتار مجرمانه و مخل امنیت و آرامش فردی و عمومی به صورت قاطع و قانونی برخورد می‌کند.

وی در ادامه گفت: در پی تماس مردمی با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک مورد درگیری و تیراندازی با سلاح شکاری در یکی از روستاهای شهرستان آستانه‌اشرفیه، پیگیری موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان آستانه‌اشرفیه با اعلام اینکه با حضور پلیس در محل مورد نظر مشخص شد، ۲ نفر در پی اختلاف شخصی و خانوادگی با یکدیگر درگیر شده‌اند، افزود: در این نزاع یک نفر با سلاح شکاری توسط طرف دیگر درگیری مجروح و بیمارستان منتقل شده است.

این مقام انتظامی تصریح کرد: با اقدامات پلیسی صورت گرفته محل اختفاء متهم متواری این پرونده شناسایی و پس از هماهنگی قضایی این فرد دستگیر شد.

سرهنگ نجفی‌پور در پایان با اشاره به اینکه متهم ۳۹ ساله برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضایی قرار گرفت، اذعان داشت: حال عمومی فرد مجروح مساعد گزارش شده است.