فاطمه شیرزاد :

در یک سال گذشته در راستای توسعه فضای سبز گام بلندی را برداشتیم

حرف تازه : در مراسم افتتاحیه فاز دوم پارک گیلان فاطمه شیرزاد نگاه مدیریت شهری به توسعه را همراه با جلب رضایت شهروندان عنوان کرد و گفت: شهری به سمت توسعه حرکت می کند که شهروندان آن رضایت نسبی داشته باشند. وی تلاش شورای شهر و مجموعه  مدیریت شهری برای رسیدن به این هدف را مورد تاکید […]

حرف تازه : در مراسم افتتاحیه فاز دوم پارک گیلان فاطمه شیرزاد نگاه مدیریت شهری به توسعه را همراه با جلب رضایت شهروندان عنوان کرد و گفت: شهری به سمت توسعه حرکت می کند که شهروندان آن رضایت نسبی داشته باشند.

وی تلاش شورای شهر و مجموعه  مدیریت شهری برای رسیدن به این هدف را مورد تاکید قرار داد و افزود: هدف ما توسعه همه جانبه کلانشهر رشت است و در این راستا از هیچ تلاشی فرو گذار نخواهیم کرد.

رئیس کمیسیون بهداشت و محیط زیست شورای اسلامی شهر رشت با بیان اینکه سیاست ما حفظ و توسعه فضای سبز شهری است تصریح کرد: در یک سال گذشته موج جدیدی از افتتاحیه‌ها را در مجموعه مدیریت شهری رشت شاهد بودیم و در راستای توسعه فضای سبز گام بلندی را برداشتیم.

شیرزاد همدلی و همراهی اعضا شورا و شهرداری رشت در آخرین سال فعالیت شورای چهارم را مورد تاکید قرار داد و گفت: در راستای توسعه شهری گام های بلندی برداشته می شود.