رضا رسولی :

در کار شورایی همه همکاران رایشان برابر است و رای من ارجحیت ویژه ای ندارد

حرف تازه : رضا رسولی درباره بحث هایی پیرامون اخبار و حواشی که وی نقش اصلی را در کمک مالی به سپیدرود و داماش ایفا کرده است اظهار داشت: رای سایر اعضا محترم به کمک به سپیدرود به نوعی از رای من با ارزش تر است چون من و یکی از همکارانم در شورا عضو هیات […]

حرف تازه : رضا رسولی درباره بحث هایی پیرامون اخبار و حواشی که وی نقش اصلی را در کمک مالی به سپیدرود و داماش ایفا کرده است اظهار داشت: رای سایر اعضا محترم به کمک به سپیدرود به نوعی از رای من با ارزش تر است چون من و یکی از همکارانم در شورا عضو هیات مدیره سپیدرود هستیم و پیگیری می کنیم جدا از این که دغدغه جوانان شهر را داریم وظیفه ما نیز محسوب می شود. در کار شورایی همه همکاران رایشان برابر است و رای من ارجحیت ویژه ای ندارد.
وی در ادامه گفت:در مجموع کمیسیون فرهنگی و شورای چهارم در این دوسال اخیر برای کمک مالی به مباحث ورزشی و فرهنگی دغدغه جدی دارند و در غیر اینصورت هیچ کمکی صورت نمی گرفت.
عضو شورای شهر رشت درباره حواشی صحن شورا در هنگام طرح این لایحه و جمع آوری امضاء برای کمک مالی به دو باشگاه و مخالفت ریاست شورا نیز ابراز داشت: این روالی طبیعی است که برای اکثریت لوایح مختلف نیاز است و اکثریت قریب به اتفاق شورا با کمک به داماش و سپیدرود موافق بودند. وی در انتها گفت: مردم انتظار کارهای بزرگ در شورای چهارم دارند و امیدوارم شورای چهارم در حوزه ورزش در سال آینده خبر های بهتر و بزرگتری برای مردم داشته باشد.

گیل خبر