فرماندار لاهیجان:

در هیچ کجای قانون نوشته نشده که مسئول دفتر نماینده برود در ادارات سرکشی کند

حرف تازه : سید محمد احمدی عصر پنجشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان لاهیجان بیان داشت: بر اساس قانون، بخشی از امور در شهرستان باید بطور مشترک با نماینده هر شهرستان مدیریت شود و برخی امور نیز در اختیار نماینده دولت است. به گزارش حرف تازه به نقل از گیلان تایمز ، وی تصریح کرد: […]

حرف تازه : سید محمد احمدی عصر پنجشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان لاهیجان بیان داشت: بر اساس قانون، بخشی از امور در شهرستان باید بطور مشترک با نماینده هر شهرستان مدیریت شود و برخی امور نیز در اختیار نماینده دولت است.

به گزارش حرف تازه به نقل از گیلان تایمز ، وی تصریح کرد: در بعد ملی نیازمند کمک های نماینده هستیم و منتظریم که به شهرستان کمک شود و در مقابل، مسئولان شهرستان وظیفه دارند به ابهامات پاسخ دهند.

نماینده دولت در شهرستان لاهیجان با اعلام اینکه سرکشی ها بر طبق قانون خوب است، گفت: در هیچ کجای قانون نوشته نشده که مسئول دفتر برود در اداره من سرکشی کند و این کار تضعیف فرماندار و حتی نماینده محسوب می شود.

فرماندار لاهیجان افزود: وقت زیادی برای انجام کارها نداریم و مدیران باید با صلابت و قدرت به مسائل رسیدگی کنند.

وی افزود: من در جریان انتشار فایل صوتی از جلسه با معاون وزیر راه و شهرسازی در فرمانداری لاهیجان نیستم چون انعکاسی به من داده نشد.

احمدی یادآور شد: شهرستان لاهیجان دوشنبه هفته آینده، میزبان شهدای گمنام خواهد بود و این افتخاری است که در چنین ایامی، سه شهید گمنام در این شهر تشییع و خاکسپاری می شوند.

وی همچنین شرکت در سرشماری عمومی نفوس و مسکن را بسیار مهم دانست و تاکید کرد: باید مردم را به ثبت نام اینترنتی در این طرح تشویق کرد.