جبار کوچکی نژاد در نشست شورای اداری استان:

در مورد تصویب پروژه های تایید شده استان نمایندگان اطلاع چندانی ندارند/ تحول چندان مثبتی در بیمارستان های استان ایجاد نشده است

تی تی خبر (حرف تازه) : نماینده رشت در مجلس شورای اسلامی خواستار بررسی و گزارش دهی در مورد وضعیت بیمارستان ها، گردشگری و ارائه جزئیات پروژه های تایید شده به نمایندگان شد. جبار کوچکی نژاد در نشست شورای اداری استان که در استانداری گیلان برگزار شد به گسترش پدیده بیماری سرطان در کشور اشاره […]

تی تی خبر (حرف تازه) : نماینده رشت در مجلس شورای اسلامی خواستار بررسی و گزارش دهی در مورد وضعیت بیمارستان ها، گردشگری و ارائه جزئیات پروژه های تایید شده به نمایندگان شد.

جبار کوچکی نژاد در نشست شورای اداری استان که در استانداری گیلان برگزار شد به گسترش پدیده بیماری سرطان در کشور اشاره و بیان داشت: حل مساله سرطان ریشه ای در پیشگیری است که بخشی از آن به محیط زیست و بخشی به آموزش و پرورش و دانشگاه ها و نهادهای دیگر بر می گردد که در این مورد ریشه یابی کنند و گزارش مناسبی برای حل آن ارائه کنند. وی در ادامه با اشاره به وضعیت بیمارستان ها کشور نیز ابراز داشت:  در طی ۵۰ سال اخیر بیمارستان های زیادی ساخته شده و در شهرهای مختلف بیمارستان ها و درمانگاه ها مختلفی تاسیس شده است، اما هنوز با تعدد و ازدحام بیماران روبه رو هستیم، درست است در شهرستان های استان بیمارستان های مختلفی ساخته ایم ولی بسیاری از مردم به مرکز شهرستان می روند و از مرکز شهرستان هم آن هایی که کمی وضعشان خوب است در گیلان نمی مانند و به بیمارستان های تهران و استان های دیگر می رود، این نشان می دهد که متاسفانه در ۵۰ سال اخیر تحول چندان مثبتی در بیمارستان های مرکز استان ایجاد نشده است.

نماینده رشت در مورد بحث گردشگری هم بیان داشت: در بحث گردشگری معتقدم آن چه گردشگری می تواند مانور بدهد که بحث درآمد و اقتصاد گیلان است و در این زمینه باید روی گردشگران خارجی حساب کرد . ما یک استان مرزی هستیم، باید این را بررسی کرد که گردشگران می آیند یا در روادید مشکل دارند و باید در این زمینه با وزارت خارجه گفت و گو داشته باشیم .وی افزود: فقط در تولید چند محصول صنایع دستی مشکل حل نمی شود در این بخش نیز باید گزارشی بدهیم که آیا تحولات مثبت یا منفی است .
کوچکی نژاد همچنین با بیان این که در مورد تصویب پروژه های تایید شده استان نمایندگان اطلاع چندانی ندارند خاطرنشان کرد: هیچ خبری از این پروژه ها به دست ما نرسیده و شورای برنامه ریزی استان باید اطلاعات این پروژه ها را در اختیار ما قرار بدهد تا بتوان آن را ارزیابی کرد.

نماینده رشت در انتها با ابراز گلایه دوباره  نسبت به مساله زمین های نسقی تریح کرد: در این زمینه استاندار محترم به معاونت محترم عمرانی دستور پیگیری کردند تا شاهد حل این مشکل  در استان باشیم.
گیل خبر 
jabar koochakinejad