پیام تبریک شهردار رشت به مناسبت اعیاد شعبانیه؛

در مسیر ساختن شهر و کشوری ایده آل در جهان اسلام حرکت کنیم

حرف تازه – دکتر مسعود نصرتی شهردار رشت با صدور پیامی اعیاد شعبانیه را تبریک گفت. پیام تبریک شهردار رشت به مناسبت اعیاد شعبانیه به شرح ذیل است: بسمه تعالی ماه شعبان، به میلاد با سعادت ستارگانی از آسمان امامت و خاندان بزرگوارشان مزین شده است و جلوه هایی از رحمت خداوند را به همراه […]

حرف تازه – دکتر مسعود نصرتی شهردار رشت با صدور پیامی اعیاد شعبانیه را تبریک گفت.

پیام تبریک شهردار رشت به مناسبت اعیاد شعبانیه به شرح ذیل است:

بسمه تعالی

ماه شعبان، به میلاد با سعادت ستارگانی از آسمان امامت و خاندان بزرگوارشان مزین شده است و جلوه هایی از رحمت خداوند را به همراه دارد.

سوم شعبان ولادت سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و روز پاسدار، روز ولادت بزرگ مردی است که تاریخ به قیام کربلا و آزادگی و پایمردی او می بالد.

چهارم شعبان نیز مصادف با میلاد ساقی دشت کربلا، اسوه ایثار و دلاوری، حضرت ابوالفضل العباس (ع) و روز جانباز است.

همچنین پنجم شعبان و روز میلاد با سعادت حضرت زین العابدین امام سجاد (ع) نیز در همین نخستین روزهای ماه شعبان قرار دارد.

ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن این ایام و اعیاد مبارک به شهروندان فرهیخته رشت و به ویژه پاسداران، جانبازان، ایثارگران و خانواده های شهدای والامقام امید است با تاسی و اقتدا به آن چهره های همیشه درخشان تاریخ و در راستای تحقق آرمان های آن بزرگواران، زیر بیرق ولایت فقیه در برابر تمامی سنگ اندازی ها و ناملایمات با اتحاد و همدلی گام هایی استوار برداریم.

یقین دارم با تکیه از ارزش های کم نظیر که ریشه در فرهنگ، دین و باورهای مردمان ژرف اندیشمان دارد و با الگو قراردادن سیره آن بزرگواران میتوانیم در مسیر ساختن شهر و کشوری ایده آل در جهان اسلام حرکت کنیم و ضروری است در این راه همواره رهنمودهای داهیانه رهبر فرزانه انقلاب را نصب العین قرار دهیم.

بار دیگر این اعیاد مبارک را تبریک و تهنیت می گویم.

مسعود نصرتی
شهردار رشت