در فرصت باقیمانده برای انتخاب شهردار لشت نشا بیش از هر چیز به آرامش نیازمندیم

تی تی خبر : علیرضا ( سعید )احمدی زاده ، عضو و نایب رییس شورای شهر لشت نشا همه اعضای شورای شهر لشت نشا و تاثیرگذاران سیاسی اجتماعی را به آرامش دعوت کرد. سعید احمدی ضمن ابراز تاسف از اتفاقات پیش آمده گفت : مطابق قانون برای انتخاب شهردار لشت نشا کمتر از ۴۵ روز وقت […]

تی تی خبر علیرضا ( سعید )احمدی زاده ، عضو و نایب رییس شورای شهر لشت نشا همه اعضای شورای شهر لشت نشا و تاثیرگذاران سیاسی اجتماعی را به آرامش دعوت کرد.

سعید احمدی ضمن ابراز تاسف از اتفاقات پیش آمده گفت : مطابق قانون برای انتخاب شهردار لشت نشا کمتر از ۴۵ روز وقت داریم و بهتر است در فضایی آرام و بدون تنش ، انتخابی درست و منطقی داشته باشیم .
وی با تکذیب اخباری که در برخی رسانه ها منتتشر شده گفت : قطعا همه افرادی که در انتخاب سرپرست و شهردار لشت نشا اظهار نظر و اقدامی کرده اند برای فردای شهرشان و آینده مدیریتی لشت نشا نگرانند و هر واکنشی منهای ارزش گذاری  آن ، نتیجه ی این دلسوزی ها و نگرانیهاست .
نایب رییس شورای شهر لشت نشا با تاکید بر اینکه قطعا وجود اختلاف نظر در شورا طبیعی است ، افزود : لشت نشا یکی از فرهنگی ترین و با قدمت ترین شهرهای گیلان است و تاریخ و قدمت قابل توجهی دارد. انتخاب شهردار مطابق با ضوابط و آیین نامه های رسمی و قانونی از یک سو و از سوی دیگر با توجه به حساسیتهای منطقه ای آن هم در آستانه  ی انتخابات مجلس که لشت نشا از تاثیرگذارترین شهرها در نتیجه این انتخابات است ، امری وسواس برانگیز و پردقت است و نیاز به ساعتها کارجمعی  و تلاش کارشناسانه دارد.
این عضو شورا تاکید کرد : معیارهای انتخاب شهردار مناسب برای این شهر بارها در جلسات مختلف شورا بررسی شده است و کاندیداهای مختلفی نیز رزومه و سوابق خود را به اعضای مختلف شورا ارائه کرده اند.
احمدی زاده  ابراز امیدواری کرد : انشالا در فضایی آرام و به دور از فشارهای سیاسی و تنشهای رسانه ای بهترین گزینه را برای خدمت به مردم مهربان و عزیز لشت نشا انتخاب خواهد شد و به زودی گزینه مورد نظر برای شهرداری لشت نشا با اکثریت ارای شورا منتخب و به مردم اعلام خواهد شد.

منبع: خبرآزاد