سید امیرحسین علوی :

در طرح بهسازی ناوگان اتوبوس هر نتیجه ای بگیریم از وضعیت فعلی بهتر است / در بیچارگی محض هستیم

حرف تازه : سید امیر حسین علوی در جلسه مشترک سه کمیسیون برنامه بودجه، توسعه و عمران و حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر رشت گفت: در بیچارگی محض هستیم و تنها ۲۰ دستگاه اتوبوس فعال داریم. رئیس کمیسیون برنامه بودجه و حقوقی شورای اسلامی شهر رشت با بیان اینکه نظر شورا مسلما […]

حرف تازه : سید امیر حسین علوی در جلسه مشترک سه کمیسیون برنامه بودجه، توسعه و عمران و حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر رشت گفت: در بیچارگی محض هستیم و تنها ۲۰ دستگاه اتوبوس فعال داریم.

رئیس کمیسیون برنامه بودجه و حقوقی شورای اسلامی شهر رشت با بیان اینکه نظر شورا مسلما بر تسریع امور است افزود: کاش ۲۰ اتوبوس خریداری شده به جای اردیبهشت سال آینده،  قبل از پایان سال و در زمستان به ناوگان اضافه می شد و به مردم خدمت رسانی می کرد.

وی تصریح کرد: در طرح بهسازی ناوگان اتوبوس هر نتیجه ای بگیریم از وضعیت فعلی بهتر است.

سید امیر حسین علوی در ادامه به موضوع میراث فرهنگی پرداخت و خطاب به میهمانان حاضر در جلسه گفت: فکر می کنم باید زودتر از این زمینه همکاری را ایجاد می کردیم و امسال قصد داریم در زمینه میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی همکاری بیشتری داشته باشیم؛ هرچند برخی این اقدام ما را پوپولیستی می دانند اما معتقدم باید سایر دستگاه های متولی در رشت در کنار شورا و شهرداری باشند.

رئیس کمیسیون برنامه بودجه و حقوقی شورای اسلامی شهر رشت تصریح کرد: شهرداری قصد دارد در راستای بازآفرینی هویت فرهنگی و تاریخی رشت، ساختمان تاریخی شهرداری را مرمت و احیا کند و در این خصوص امروز نیاز به هم اندیشی با میراث فرهنگی وجود دارد.

سید امیر حسین علوی در ادامه عنوان کرد: شورا برای این قبیل پروژه ها بیش از ۲۲ میلیارد تومان ردیف اعتباری در نظر گرفته است و با توجه به انگیزه شورا و شهرداری برای احیاء داشته ها، میراث هم باید این فرصت را غنیمت بشمارد.

رئیس کمیسیون برنامه بودجه و حقوقی شورای اسلامی شهر رشت خاطر نشان کرد: سیکل تایید چنین پروژه هایی زمان بر است و ما از میراث فرهنگی می خواهیم دست ما را بگیرد تا بتوانیم کارها را سریع تر جلو ببریم.