علیرضا حاجی پور خبر داد:

در طرح استقبال از بهار پاکسازی ویژه محلات و ورودی های شهر در دستور کار سازمان مدیریت پسماند است

حرف تازه – رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری رشت با اعلام این خبر، گفت: پخش بروشورهای آموزشی برای جداسازی زباله های تر و خشک و عدم ریختن زباله در خیابانها از دیگر برنامه ها است. علیرضا حاجی پور در گفت و گویی به تشریح اقدامات سازمان پسماند در طرح استقبال از بهار پرداخت و اظهار […]

حرف تازه – رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری رشت با اعلام این خبر، گفت: پخش بروشورهای آموزشی برای جداسازی زباله های تر و خشک و عدم ریختن زباله در خیابانها از دیگر برنامه ها است.

علیرضا حاجی پور در گفت و گویی به تشریح اقدامات سازمان پسماند در طرح استقبال از بهار پرداخت و اظهار داشت: پاکسازی ورودی شهرها به منظور ایجاد فضایی زیبا و دلنشین برای ورود مسافران نوروزی به شهر رشت در یک طرح فشرده در دستور کار سازمان مدیریت پسماند است.

رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری رشت ضمن اشاره به پاکسازی ویژه محلات شهر در آستانه سال نو در ادامه افزود: پخش بروشورهای آموزشی برای جداسازی زباله های تر و خشک و عدم ریختن زباله در خیابانها توسط شهروندان و مسافران از دیگر فعالیتهای فرهنگی سازمان مدیریت پسماند شهرداری رشت در طرح استقبال از نوروز است.

حاجی پور ضمن اشاره به فشار مضاعف سازمان بر پیمانکاران برای رفت و روب شهر جهت جمع آوری زباله های خانگی در اسرع وقت، توجه به پاکبانان عزیز را ضروری برشمرد و گفت: عوامل تشویقی با توجه به فرا رسیدن سال نو برای افرادی که زباله های خشک را جمع آوری و تحویل می دهند در نظر گرفته شده که این امر از نیمه دوم اسفند عملیاتی می شود.