کل اخبار 29256 اخبار امروز : 3
  • تاریخ : یکشنبه, ۱۵ مهر , ۱۴۰۳
  • رئیس شورای اسلامی شهر رشت:

    در سال ۹۷ شاهد رونق سرمایه‌گذاری در رشت خواهیم بود

    حرف تازه – رئیس شورای شهر رشت با اشاره به علاقه‌مندی بسیاری از سرمایه‌گذاران جهت سرمایه‌گذاری در این شهر گفت: امیدواریم در سال ۹۷ شاهد رونق بیش از پیش سرمایه‌گذاری در شهر رشت باشیم. به گزارش حرف تازه به نقل از تسنیم، امیرحسین علوی مطرح کرد: سرمایه‌گذاران زیادی برای انجام سرمایه‌گذاری در بخش‌ها و حوزه‌های […]

    حرف تازه – رئیس شورای شهر رشت با اشاره به علاقه‌مندی بسیاری از سرمایه‌گذاران جهت سرمایه‌گذاری در این شهر گفت: امیدواریم در سال ۹۷ شاهد رونق بیش از پیش سرمایه‌گذاری در شهر رشت باشیم.

    به گزارش حرف تازه به نقل از تسنیم، امیرحسین علوی مطرح کرد: سرمایه‌گذاران زیادی برای انجام سرمایه‌گذاری در بخش‌ها و حوزه‌های گوناگون شهر رشت اعلام آمادگی کرده‌اند و با فضای بسیار مناسبی که ایجاد شده امیدواریم در سال ۹۷ رونق بیش از پیش سرمایه‌گذاری را در این شهر شاهد باشیم.

    رئیس شورای اسلامی شهر رشت اضافه کرد: طی فعالیت‌هایی که شورای اسلامی شهر در دوره گذاشته خود داشته زمینه‌های لازم جهت سرمایه‌گذاری در بسیاری از حوزه‌ها که جزء زیرساخت‌های گردشگری هستند فراهم شده است.

    علوی با تاکید بر اعمال اقدامات تشویقی جهت ترغیب سرمایه‌گذاران گفت: حذف برخی بروکراسی‌های اداری و اعمال ضوابط خاص تشویقی توسط شورا و شهرداری در حوزه‌های مختلف از جمله برخی از این اقدامات هستند.

    او با اشاره به ظرفیت‌های بالای اقلیمی استان اضافه کرد: گیلان دارای مواهب طبیعی بسیاری است و شهر رشت نیز در این میان دارای جاذبه‌ها و مناطق بکر و استثنایی فراوانی بوده که هنوز به ‌وبی مورد توجه قرار نگرفته است.

    رئیس شورای اسلامی شهر رشت ادامه داد: پارک ۴۵۰ هکتاری در منطقه لاکان و تالاب عینک شهر رشت جزء حوزه‌های بکری هستند که تاکنون سرمایه‌گذاران بسیاری برای انجام سرمایه‌گذاری در آن‌ها رغبت نشان داده و اظهار تمایل کرده‌اند.

    علوی در مورد پارک لاکان رشت گفت: کاربری‌های زیادی برای این پارک ۴۵۰ هکتاری که در محدوده لاکان رشت واقع است تعریف شده که قطعاً نگاه شورا و سرمایه‌گذاران رونق گردشگری در کنار حفظ طبیعت موجود منطقه است.

    او در مورد مذاکرات انجام شده با سرمایه‌گذاران گفت: با مذاکراتی که درباره تالاب عینک و پارک لاکان با سرمایه‌گذاران مورد نظر انجام شده امیدواریم به‌زودی وارد مرحله امضای تفاهم‌نامه و پس از آن نیز عقد قرارداد سرمایه‌گذاری با آنان شویم.

    علوی به حوزه‌های بوم‌گردی نیز اشاره کرد و اضافه کرد: اخیراً حوزه‌های بوم‌گردی مورد توجه و رونق بسیار زیادی در استان قرار گرفته به‌همین خاطر شورای اسلامی شهر نیز در سال ۹۷ تلاش دارد برنامه‌های خود را در این حوزه گسترش دهد.

    رئیس شورای شهر رشت مطرح کرد: در نظر داریم برای سال آینده در حوزه‌های متعدد و بسیار گسترده بوم‌گردی زمینه‌های لازم را برای ورود سرمایه‌گذاران محلی برای سرمایه‌گذاری در این بخش فراهم آورده و از آنان با جدیت حمایت کنیم.

    علوی به دیگر حوزه‌های مستعد شهر رشت نیز اشاره کرد و گفت: بخش‌ها و حوزه‌های سرمایه‌گذاری نظیر احداث هتل‌ها، بازارهای بزرگ و ساخت انواع مجتمع‌های تجاری از حوزه‌هایی است که جذابیت فراوانی برای سرمایه‌گذاران دارد.

    او در مورد انتخاب مکان‌های مورد نظر سرمایه‌گذاری اضافه کرد: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده قرار است اراضی مستعدی که قابلیت ایجاد تاسیسات گردشگری و اقتصادی در آن‌ها وجود دارد شناسایی شده و به سرمایه‌گذاران علاقه‌مند عرضه شود.

    ارسال دیدگاه

    ارسال دیدگاه

    ×

    از ارسال دیدگاه مطمئن هستید؟

    برو بالا