استاندار گیلان:

در دهه مبارک فجر ۱۳۸۰ واحد مسکونی آماده افتتاح است

حرف تازه : استاندار گیلان گفت : بیش از ۶۰ هزار واحد مسکن مهر در گیلان  واگذار شده است. دکتر نجفی صبح امروز در دیدار با قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در مسکن مهر کشور گفت: ۶۲ هزار واحد مسکن مهر در گیلان تاکنون به متقاضیان واگذار شده است که از این تعداد ۴۱ هزار […]

حرف تازه : استاندار گیلان گفت : بیش از ۶۰ هزار واحد مسکن مهر در گیلان  واگذار شده است.

دکتر نجفی صبح امروز در دیدار با قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در مسکن مهر کشور گفت: ۶۲ هزار واحد مسکن مهر در گیلان تاکنون به متقاضیان واگذار شده است که از این تعداد ۴۱ هزار واحد مسکونی توسط راه و شهرسازی و بقیه  نیز توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آماده شده است.

وی بابیان اینکه رسیدگی به مشکلات متقاضیان مسکن مهر در ۳سال گذشته مورد تاکید بوده است؛ گفت: در دولت یازدهم وقت زیادی برای حل مشکلات مسکن مهر و فراهم کردن زیر ساخت های لازم گذاشته شد.

دکتر نجفی افزود: در دهه ی مبارک فجر نیز ۱۳۸۰ واحد مسکونی توسط راه و شهرسازی گیلان آماده ی افتتاح است.

 قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در مسکن مهر هم گفت: امسال مبلغ ۲۰۰ میلیارد تومان برای تامین خدمات زیربنایی، روبنایی، آماده سازی معابر، پرداخت عوارض ساختمانی و دیگر موارد مورد نیاز برای مسکن مهرکشور اختصاص یافت.

احمد اصغری مهرآبادی افزود : حدود ۸ هزار واحد مسکن مهر در گیلان باقی مانده که از پیشرفت فیزیکی بالایی برخوردار است و تا پایان دولت یازدهم آماده می شود. / استانداری گیلان